Space Engineers

Katt a képre
  • RoboKutya78
    #6614
    Srácok én esküsz visszasírom a dx 9 es vgamat :)
    Oké hogy szép csilivili a játék dx 11 en de iszonyatosan sok a zavaró csillogó fényhatás.
    Olyan optimalizálatlannak tűnik minden fényeffekt hogy az már zavaró.
    Pár dolgot nem vágok miért raktak bele egyebek között a zsírfoltos szkafander üveget nem vágom még jó hogy nincs véreffekt mert egy farkas kicsinálása után még az is odafagyna az üvegre :)

    Vagy pl érdekes módon dolgozik a sisak világítás egy zárt térben.
    Nem vágom miért van úgy kialakítva a dolog hogy ha belső nézetbe vagyok mondjuk egy 6*6 os szobában mért van úgy megcsinálva a világítás hogy a karakteremből kiindulva egy pluszjel mentén mind a 4 irányba vakító fényforrás néz a középvonalba.
    Viszont ha külső nézetben lesem a dolgot ott mondjuk elviselhető a fényeffekt.
    Illetve azt se vágom hogy van rá sansz hogy ha kikapcsolom a fényt sisak mozgatása nélkül még mindig fényárba úszik a táj.
    Szerintem a grafikai beállítási lehetőségek tárháza még mindig nagyon kevésnek látom.
    Egyszerűen nem tudom úgy levenni beállítani a grafikát hogy hasonlítson egy kicsit is a dx9 teljes grafikára.
    Csinálok némi videjót milyen grafikai környezetet kreál a gépem a játékban.
    Utoljára szerkesztette: RoboKutya78, 2018.03.11. 12:25:59