laci4321#6536
Tök jó :) Látom ismét magába szippantott a játék :D :D
Az Easy Automation 2.0-val ki lehet jelezni a pistonok aktuális pozícióját ;)
Tegyük fel, hogy ki akarod íratni a Piston 01, Piston 02 és Piston 05 pozícióját egy LCD kijelzőre.
Kell egy LCD, aminek az legyen a neve, hogy PositonLCD. Ezt írd be az LCD Custom Data menüjébe:
@Variables{ MyPosition01 = Current Position of Piston 01 MyPosition02 = Current Position of Piston 02 MyPosition05 = Current Position of Piston 05
}
@Positions{
WriteNew to PositonLCD = "A pisztonok pozíciói:"
WriteLine to PositonLCD = "Piston 01 pozíciója: \MyPosition01"
WriteLine to PositonLCD = "Piston 02 pozíciója: \MyPosition02"
WriteLine to PositonLCD = "Piston 05 pozíciója: \MyPosition05"
delay 1000
@Positions
}
Természetesen akármennyi pisztonnak kiírogathatod a pozícióját, egyesével. "A Piszton 01 pozíciója" és "A pisztonok pozíciói:" szöveg szabadon módosítható, ahogy az LCD-k nevei és a pisztonok nevei is, csak ne felejtsd el akkor mindenhol megváltoztatni. Kijelöltem színnel a dolgokat.
Ez másodpercenként 1-szer kiírja neked a pisztonok pozícióit. A delay utáni szám a képkockák közti különbség ezredmásodpercben. Ha 500-at írsz be, akkor fél másodpercenként fogja kiírni a pozíciókat. 200-nál lejjebb ne nagyon menj, akkor már másodpercenként 5-ször írja majd ki a képkockákat, de már 1 is bőven elég szerintem.
A szkriptnek amúgy kell egy, a szkriptet futtató időzítő blokk. Az időzítő blokkban be kell állítani, hogy szkript futtatása. (Run parancs argument nélkül) (önmagát ne futtassa az időzítő!!). A szkripten belül pedig meg kell adni annak az időzítőnek a nevét, így az időzítőt nem saját maga fogja futtatni, hanem a szkript!
Ezután egyszer indítod ezzel az argument-el a szkriptet: PositonLCD(Positions)
És már fut is az LCD kijelző programod.