-
laci4321 #6513 Őszintén nem is értem miért kellene fejből megtanulni mi kell az egyes blokkokhoz :D
Pár nagyon szükséges dolgot meg kell jegyezni, mint pl.
- gravitációs generátor komponenshez kobalt kell, fém rácshoz is kobalt kell (de egy mérnökös kobalt gyűjtéssel, kb. 8 ezer kobaltot viszel vissza, akkor abból jó sok fémrácsot tudsz legyártani)
- nikkel majdnem mindenhez kell, olyan fontos mint a vas, de főleg a motorokhoz és a fém rácshoz
- nagyon sok motor a légköri hajtóművekhez szükséges
- Arany alig kell pár dologhoz, mivel csak a szupravezető komponens igényli és szintén a gravgen komponens, így csak reaktornál és a gravgen-nél kell egy kevés, meg az ugróhajtóműnél jó sok
- Ezüst meg csak a reaktorhoz kell (meg az orvosi szobához)
Igazából az hogy pontosan mihez mennyi kell, már akkor értelmét veszti, mikor kicsit is több komponenst tudsz legyártani az első kis bányászhajóval behozott mennyiségekből. Mert mindenből legyártok valamennyit, aztán el van intézve a dolog, majd pótolom a hiányt. A mérnök hátizsákjába meg amikor építem az első bányászhajót és hegesztő hajót, akkor egy standard összetételt rakok mindig, kb. ennyi alkatrészekkel:
~150-200 steel plate, ~100-150 construction component, ~100-150 interior plate, ~30-50 computer, ~10-15 large tube, ~10-15 metal grid, ~30-40 small steel tube, ~40-100 motor.
Ezekkel szépen meg lehet építeni mindent. Ha valamiből kifogyok, visszarepülök pótolni. Ha pedig speciális dolgot építek (antenna, kijelző, ércdetektor, pilótafülke, reaktor, amiből hajónként általában csak néhány van), akkor az ahhoz szükséges alkatrészeket külön bepakolom a hátizsákba a következő visszarepüléskor.
A mérnökség arról is szól, hogy hogyan könnyítsük meg a saját életünket :D A játék későbbi szakaszán ezért a TIM és Automatic LCDs 2 szkripttel mindent meg lehet oldani azért hogy szép gyors legyen a fejlődés.
Egy esetben lenne tényleg szükség arra hogy megjegyezzem a dolgokat: ha 1x hátizsákkal ÉS szkriptek nélküli világban játszanék. De mazochista meg nem vagyok :D
