Space Engineers

Katt a képre
  • Normen76
    #6484
    Mindkét szerómon stabil a sim, 1.0 általában. Nagy hajót senki nem épít, szal azt nem tudom mennyire javult a maximálisan mozgatható blokkok száma. Én úgy látom, hogy sokkal jobban futnak a szerverek, de nem tudom az új korlátokat, mostanában kevesebb időm van jelenleg ezzel foglalkozni.
    A kivetítők továbbra is gyilkolják simet. Mindegy szinte mekkora a BP amit betöltesz. Tettem a kivetítőre egy gombot amive tudom be/ki kapcsolni a hologramot tesztelési célból. Egy kb. 350 blokkos kis fúróhajó Bp-vel próbálkoztam amit én építettem anno, teljesen alap mod mentes akkus fúró. Amint bekapcsolom a hologramot lemegy a sim 0.3-ra és kell pár másodperc amíg helyreáll. Akárhányszor kapcsolom ki/be mindig ez van, a BP betöltésekor ugyanez van.. Akkor is ha be van állítva, hogy csak a következő blokkot mutassa. Szala kivetítő semmit nem javult, de a szerverek elég stabilak jelenleg. Ez azért gondot okozhat ha valaki kis blokkokból szeret BP-zni, mert azt elég nehéz szépen építeni, mert sokszor 3-4 nlokkot beépít egy slunkkra, é sokan ki/be kapcsolgatják a kivetítőt, mert így könnyebb építeni a kis blokk BP-t. Továbbra is az a véleményem, jobb nélküle, mint vele :). Több player is jelezte, hogy nem bánnák egyáltalán ha kivenném, még gondolkodom rajta.
    Szelep/piston, rotorok szerintem semmivel nem lettek jobbak, ugyanúgy beguggolnak, beremegnek időnként mint régen. Én úgy látom, hogy hangyányival talán stabilabb a rendszer, de kb szinte észrevehetetlen. A régi, komoly bugok, a mozgó alkatrészek, rotorok, szelep, kerekek, pont olyan szarok mint rég, ah nem szarabbak. Kerekes járművet ami rendesen működik szinte lehetetlen építeni, de a sim az nagyrészt 1.0 nálam mindkét szerón.

    Nagyjából ennyi az én tapasztalatom, leginkább a hard szerón játszom, ott meg nem mostanában lesz 1500 nagy blokkos hajóm, másnak sem nem csak nekem :).