Space Engineers

Katt a képre
  • laci4321
    #5827
    Nos alig 30 percet tesztelgettem hogy belássam, ez az update tényleg nem sokat ért, sőt...

    Amíg minden mozdulatlanul áll és meg sem mozdul, addig stabilabb a szimulációs sebesség mit az update előtt, de amint teszek pár lépést a mérnökömmel egy zsúfolt világban, oda is a dolog. Mint minden major update-el, persze ezzel is jöttek be új bugok is, amit képtelen vagyok felfogni hogy nem vettek észre, nekem pár perc után szemet szúrtak a legnyilvánvalóbbak.
    És kaptunk két csinos GPU Load és CPU Load sort is a teljesítmény figyelőhöz. Ami a szerveren nálam kapásból azt jelzi, hogy CPU kihasználtság 97%, GPU kihasználtság 99%.

    Sem a CPU-t, sem a GPU-t egyszerűen nem tudom lenyelni...
    A GPU-t, ahol én állok, ott 2 közepes méretű hajó, (Nincs talán 1000 sem a nagy blokkok száma.) egy kis bányászhajó, meg néhány aszteroida terheli. Elvileg minden más látótávon kívül...
    A CPU meg.. hiába a játék "beépített" számlálója szerint 97% a terheltsége, a számítógép teljesítménymérője 12-14%-os kihasználtságokat jelez!
    A szeró prociján úgy néz ki nőtt a kihasználtság, most már nem 12-20% között ugrál, hanem 9 és 33% között. Szóval még mindig lenne benne 3-szor ennyit...

    Képtelen vagyok megérteni tehát továbbra is, hogy miért ilyen optimalizálatlan fos ez a játék még ennyi idő után is! Ugyan miért hiszi azt a játék hogy közel 100%-ot használ a hardverből, holott amúgy az ötödét sem?!

    A szerón kb. 5-10 percet töltöttem, ezalatt nem jött elő az inventory bug. Bár ez ennyi idő alatt nem sokat jelent.