#565
Szórakáztam én is ezzel a Mech's Mods moddal Egy liftet akartam kreálni de valami nem akart odatapadni amit szerettem volna azt egy kicsit besokkaltam tőle és feladtam. Lehet ezt is fel kellett volna szúrni mint a gyöngyöt a cérnára.
Hiába lesek meg másnak a megoldását töltöm le a munkáját, ha a kivitelezést nem látom akkor hiába másolom le a megoldást lehet nem mükszik majd.
Ezt a vonatot is úgy kezdtem el hogy a talpakat simán ráfixáltam a sínre sose jutott volna eszembe hogy fel kell fűzni őket a blokra hogy működjön.
Kísérleteztem a kerekekkel is de annak mintha több hely kéne. Meg azelőtt próbáltam ki hogy rájöttem volna arra hogy fel kell fűzni.
----
A tegnapi beírásod egy kicsit lekezelő stílust sugallt azé pattant el bennem a fonal.
----
Amúgy a videók amit linkeltél nekem úgy tűnt hogy a frissítésekkel jövő újításokat mutatja inkább be az a video amit én linkeltem még mindig jobban bemutatja hogy mükszik a kivetítő de ennek ellenére valami miatt még mindig túl messzire vetít és általában vagy jobbra vagy balra eszméletlen távolságba vetíti a síndarabot.Viszont az nem kóser hogy az én videómban odamegy a kivetített blokkhoz és elkezdi felépíteni
Azt nem tudom kreatívba vagy túlélőben művelte, de mivel tudjuk hogy a két módban nem ugyanazon szabályok érvényesek így kérdő nálam kreatívba hogy működik a dolog.
Vicces volt tegnap beállítottam a hegesztőket hogy minél közelebb legyenek a sínhez kicsit túl közel állítottam és az egész vonat a saját tengelye körül pörögni kezdett még jó hogy kikapcsoltam az automata mentést.
Viszont lehet a blastos blokk rossz ötlet mert csináltam egy feltöltő állomást neki és amikor az összekötő alá vezetem a vonatot általában felakad rá. Lehet azé mert a blokk amit leraktam a felső és alsó talpakhoz jobban tapad és ezért dől oldalra ha fordítok rajta talán jobb lesz a dolog.