Space Engineers

Katt a képre
  • laci4321
    #5410
    Egy szép összehasonlító videó arról, hogy mi változott az 1.81-es update-re: Space Engineers - RE-BENCHED - Update 1.81 Performance Testing & Multiplayer Discussion

    A memória fogyasztás a tesztnél majdnem leharmadolódott (8GB-ról 3 GB) az 1.80 verzióhoz képest, ez a legkomolyabb eredmény, és a szim sebesség is jóval stabilabb. (ez a szőnyegbombázásos tesztnél nagyon szépen látszódik!!)
    Ugyanakkor! Nem/alig változott az átlagos és minimum FPS szám. Érdekes :/ Ja és egy plusz infó, hogy kicsivel kevesebb, mint 3 GB videomemóriát követelt a játék, (ami számomra nem jó hír, a vidikártyám 3 GB-os. És nem hinném hogy kopp ki tudja használni. Na mindegy.)
    A megváltozott fény is nagyon szépen látszik az egymás mellett futó 2 összehasonlító videón.

    Érdekes, hogy a szőnyegbombázás teszt során azt tapsztalta, hogy az 1.81-ben a lebombázott bázison kevesebb sérülés keletkezett. Valószínű az új update egyszerűsített volna a sebzés számolásain?

    Valamint továbbra is jönnek az újabb kis (30 MB-os) hotfixek, csütörtök óta már vagy 5 tuti volt, de még mindig sok bug van, a fórumon csak úgy születnek az új topicok. Azt is tapasztalták sokan amúgy, hogy az inventory bug már teljesen kiterjed minden blokkra TIM nélkül is. :( Hidrogén-hajtómű bugok vannak, vagy van hogy nem lehet egyáltalán semmilyen hajtóművet rátenni egy hajóra, az egyik bejelentő leírásában. A szenzorok nem szeretnek érzékelni, a jumpdrive instant halált okoz. Valamint talán egy magyarázat a fenti videóban látható furcsa dologra, vagyis hogy a bázis kisebb sebzéssel megúszta a szőnyegbombázást: a robbanófejek nagy sebességen nem mindig robbannak fel. Van még egy olyan is pl, hogy a turretek nem céloznak meg nagy rácsú hajókat...

    Szóval a szerver játék valószínű határos az agyfasszal jelenleg, pont jól jön ez a kis pihi.
    Utoljára szerkesztette: laci4321, 2017.06.05. 23:17:32