Space Engineers

Katt a képre
  • laci4321
    #2562
    Hazaugrálás alatt nem a féregjáratnyitást és hazamenetelt értette RoboKutya, hanem azt amit te 1 hozzászólással korábban, hogy kövekkel más testében a Földön lenni. Ahhoz meg nem kell ZPM. Nem értem ezt a hozzászólásod.

    Az a Decay (magyarul Csali) max. akkor érné meg ha elszórtan tennél a hajóba nagyon sok helyre belőlük, de ettől még te mint személy így is elsődleges célpont maradsz. (Épp ezért gondolkodok pl. egy olyan híd tervezésében, amit regeneratív páncélzat vesz körül, de az elég sok helyet foglal, minimum plusz 3 réteg)

    Igaz, hogy ha lelövöm a reaktort akkor annyi neki, de én nem tudom hogy hol van az ő reaktora, csak ha belenézek esetleg spectator kamerával a hajójába (amit survivalban külön engedélyezni kell), vagy ha épp szerencsém van és pont fölötte bontottam szét a páncélt és megláttam. Ő bezzeg tudja hogy én hol vagyok a hajóban, ahogy a reaktoromat is tudja merre van. És ez a lényeg! Nem a taktikáról beszéltünk, vagy hogy így-vagy úgy csináljuk a harcot, hanem hogy a gép rendelkezik egy előnnyel, amivel mi nem.

    Egyébként a kamera is ugyan olyan elsődleges célpont mint az emberek, hányszor, de hányszor esett meg már az velem, hogy lelőtte a kamerát a forgatható ágyúmról az NPC, ezért nem tudtam vele tovább lőni, miközben a rajta lévő rakétavetők még a csata végéig is ott voltak. Ha nincs spectator, akkor ki sem látsz a hajódból? Mi lenne ha még a hajókövető kamera is le lenne tiltva? Akkor aztán tényleg vak lennél. De erre szerencsére egy BlueG Radar mod és egy Gun Fire Control System Mk3 megoldás lehet.