#1767
No megvan mi a gond. És hát nagyon remélem orvosolni fogják. Nagyon hamar.
A gond a DX11-el van. Itt ugye megváltoznak a fényre vonatkozó szabályok. Élethűbb lesz, a sötét tényleg sötét lesz és nem világosodik ki. Szóval muszáj lámpákat rakni.
DX9 esetén a sötétben is lehet látni lámpa nélkül is. Érdekes mód nekem leesett az FPS és a szimulációs sebesség is alacsonyabb volt, mint DX11-ben. A grafikai bugokról nem is beszélve.
A lényeg, hogy DX9-ben szép színes terület jelzi a szenzor és gravitáció határait. Ráadásul különböző színekkel van jelölve.
DX11 esetén ez a terület egyszerűen szürke, abból is a halványabbik fajta, éppen csak észrevehető, ha fehér a háttér. Szóval űr előtt ez elég necces. Ilyen a szenzor és a gravitáció területe is, nincs különbség.
Szóval szivacs...