Space Engineers

Katt a képre
  • laci4321
    #1729
    Na elkészültem. Egy szkenner modult akartam csinálni, ami 10000m, 5000m, 1000m-es távolságból is jelzi hogyha valami van ott. De nem csak azt jelzi hogy valami van 10000m-en belül, hanem azt is hogy merre van az a valami. Nagyon örültem és nagyon elszánttá váltam, amikor ez az ötlet megfogalmazódott bennem. Úgyhogy megcsináltam. Elkészültem vele teljesen, már minden kész van, tökéletesen működik. 1 dolgot leszámítva: amint áram alá helyezed, a játék gyakorlatilag meghal. A szimulációs sebesség valahol a béka segge alatt, olyan 0,01 körül lehet. A szkenner modul egyébként kb. 200 MW áramot fogyasztana, ami egy nagyméretű nagy hajóra való reaktor teljesítményének 2/3-a. Nem kevés az biztos, de tartható :D
    Nem próbáltam még ki azt, hogy mi van ha lejjebb veszem a szkennelési hatótávolságot, hogy azt mennyire tolerálja a játék. De én eleve erre a távolságra terveztem, hogy észrevegyem a felbukanó hajókat (10000m-re), a kalózokat (5000m-re), a felfedezendő eldugott bázisokat. Hát ez nem jött össze :(

    Itt megnézhetitek ha szeretnétek:
    Sector Scanner mkI (modded)

    Szerintem 1 km-es érzékelőterületekkel működne a cucc. Csak akkor meg már minek szkenner?

    (RJoco: A szkript ehhez a szkennerhez kellett volna. Előfordulhat ugyanis, hogyha rossz projektor kapcsol be, akkor valahogy újra kéne indítani a szkennert, hogy frissítse a kivetített képet. Amikor tesztelgettem - még kicsi hatótávokkal -, akkor párszor előfordult, hogy "elfelejtett" kikapcsolni egy projektor, vagy épp bekapcsolni.)

    U.I.: most azért meglehetősen mérges vagyok a játékra.... elég sok munkám ment a SEMMIBE
    Utoljára szerkesztette: laci4321, 2015.11.03. 17:09:47