• levente68
    #48
    Ó, jajj, hanyadik vért pisálással egybekötött erőlködés ez már Apple mosdatására...

    Azt nem értem, mi értelme? Indokolatlanul magas haszonkulcsot alkalmaznak, mert megtehetik, ennyi, ezt csak beismerni lehet, vitatni kár is. Akinek sikerült, belemagyarázták a kis agyacskájába és hát van ilyen bőven...

    Inkompatibilitás a varázserő, erre külön vagyonokat áldoznak. Egy Apple gép kommersz alkatrészekkel készül, csak szét kell szedni (sőt, még a nélkül is) és tádámm látható lesz. De mert az eredeti logo mellé, vagy a helyére odakerül az almácska, mindjárt drágább lesz. (Biztos nekik drágábban ad pl. az LG egy sima HDD-t, mi, mert rászitázzák az Apple logo-t... Vicces feltételezés...)

    No, meg a különcködés miatt, ugye, hogy más szerszámok kelljenek a szereléséhez, meg a nyakatekert megoldások miatt, ami sokszor feleslegesek, sőt kifejezetten ökörségek.
    Aztán akár Apple, akár sima szervizben sima földi és nem más univerzumból származó emberek szerelik ám azt is, no persze, almaéknál szereltetve nagyobb a 'prémium' érzés és hát a számla is, de mekkora büszkeség már, ugye? (Ugyanez megy az autóiparban is, ezért kerül a 'prémium' (háhá) autó szervizelése többszörözésébe, mint értelmes lenne. Egy szakszerviz ezért kénytelen olyan célszerszámokat vagyonokért venni, amik csak azért kellenek, mert a gyártó jó kacifántos (és sokszor barom) megoldásokat dolgozott ki...)

    Unibody ház? Jó ötlet, nem vitatom, sőt az összes pozitívumot elismerem, hiszen az is van, de ami gusztustalan, az az marad, hiába sikálgatja bárki.


    Végy egy MacBook-ot, mi van benne? Ugyanazok, mint egy másik gyártóéban. Mégsem tudsz, csak mókolással Windows-t telepíteni rá, mert azon jó sokat dolgoztak és a hülye, akivel még ezen fáradozások árát is kifizettetik, még büszke is...

    Akkor is, ha még SCSI HDD van a szarjában, amin a szervizes, meg a hozzá kicsit is konyító röhögve fetreng, persze ezt titkolják, de mikor végre SSD-vel adják, azt nagydobra verik. Analóg példa a copy-paste, amire éveket kellett várni, de mióta van, a marketing-et szopkodók azt mantrázzák... :o)

    Addig, amíg talán egyetlen hasonló ’prémium’ dolgot nem reklámoz senki az autóján például, mint az Apple-t, nincs erről mit beszélni. Nem látom be, hogy azt értelmes ember kirakná az autójára, ahogyan senki nem rak ki Braun, Loewe, Nokia, Intel, Nakamichi, Heineken, Panasonic, Zippo, Ikea, Coca Cola, Lux vagy Enron matricát. Egyetlen cég volt képes kitermelni ilyen konzum idióta réteget, hogy a kis ajándék matricát felnyalassa velük azótó (az autó ;o) , főleg bömbik, meg merdzsók, de bármelyiken szánalmas) valagára.
    Főleg vicces, hogy más prémium terméke is tuti van az ilyeneknek, amire inkább lehetne büszke, mert az valóban az, nem csak mondják rá…

    A gond manapság az, hogy kipukkadni látszik a lufi, amit nagyon ügyesen fújt feszesre Steve Fasznágel pár valóban jó ötlet (amiből pár lopott…) és megatonnákra rúgó marketing segítségével. Bár a pár jó ötletnél voltak jobbak is a piacon, csak a buta gyártójának teljesen normális volt, hogy jót csinál, nem kezdett szekta alapításába, így lemaradt valóban.



    Évek óta megy ez a vita, felparázslik újra, mert némely szektatag soha nem lesz képes elismerni ezeket?