7 Days To Die
Jelenlegi stabil verzió:alfa21.2

Ide katt a banner láthatóságához!

Hivatalos oldal | WIKI | STEAM | REDDIT | X (Madmole) | X (7 Days to die official) I KÉPFELTÖLTÉS
UNDEAD LEGACY MODTOPIK I 7Days Blood Moons topik I A22 Fejlesztői Napló
Magyar szerverek:(katt ide!)

Az első 4 számjegy az IP cím,a kettőspont után a port száma található!

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
F.A.Q

Időjárás kikapcsolása:f2-vel konzolt előhívni,és ezt beirni:weathersurvival off
Játékban F9,és F12 a képlopás gomb.
F9-el a játék könyvtárába teszi a képet:
Program Files (x86)/Steam/Steamapps/common/7days to die/Screenshot
F12-vel viszont a steam screenshot képtárába:
Program Files (x86)/Steam/userdata/.......(sajátszám)/760/remote/251570/screenshots
Akinek nagyon laggol,az vegye vissza a textúra méretet half-size-re,és kapcsolja ki az árnyékokat!
Experimental,és korábbi változatok letöltése:steam könyvtárban a játék nevén jobbklikk,majd a menüben tulajdonságok,és a béták fülnél a legördülő menüben a latest_experimentalt,vagy egy korábbi verziót kiválasztani! Kiválasztás után,azonnal töltődik!
Minden új verzió kezdetekor ajánlatos a régit uninstallálni,és a launcher tools menüjében a clean game data résznél mindent bepipálni!! Launcher előhívása a steamen belül a játék nevén jobbklikk,és show game launcher.Régi mentések instabilitást okoznak,ha kijön egy új alfa verzió! Mindenképpen új játékot kell kezdeni!

Figyelem! Az off/warez/flém,és nem a játékkal kapcsolatos hozzászólások törölve lesznek! Ott az offtopik linkje felül!

Az egész sg fórum,sajnos haldoklik,nincs aki foglalkozzon vele,igy ha valakinek jelzi hogy új üzenet van,és nem irja ki,akkor törölje a sütiket a fórumról a böngészőjében,vagy irjon egy választ a topikba,és akkor megjelennek az előző üzenetek! Felül a kis nagyitó ikonnal bejön a bannerkép.A régi hátteret esély sincs visszahozni.Próbáltam,nem lehet.
Legjobb megoldás a reklámblokkolók kikapcsolása a fórumban!
  • ntex
    #22420
    :) Még egyszer leírom akkor. Amit te felhoztál viszonyításképp játékot, az mögött egy nagy tőkés, több világsikerű címet alkotó fejlesztőgárda áll, az összes tapasztalttal amiket szereztek a különböző címek megalkotása során.

    A Fun Pimps-nek tudtommal ez volt az első munkája, egy garázsprojectnek indult az egész 2013 decemberében, két három emberrel. Mostanra lett akkora tőkéjük, hogy normálisan be tudják fejezni a játékot, mivel ki kellett termelnie először az árát, és gondolom nem felvett hitelekből akarják finanszírozni a programozókat, egyéb költségeket amik egy játék fejlesztésével járnak. Az hogy ki miben él, mire költi a pénzét semmi köze senkinek. Tipikus magyar mentalitás az, hogy folyton a másik zsebében turkálunk. Ez amúgy honnan jött hogy a Rust fejlesztői a TFP-nek dolgoznak? Linkelj már be valami hiteles forrást erre légy szíves. Csak mert sehol nem említettek egy szóval sem, semmi ilyesmit. Maximum ellátták őket pár tanáccsal, tekintve hogy ők is ugyanúgy Unity-re csinálták a játékot (azt hagyjuk is hogy amúgy a Rust sehol sincs a 7Days-hez képest komplexitásban). Az eladott példányszám meg 12 milliónál tart jelenleg a 7 Days-t illetően. Már korábbi verziókban is voltak kisebb nagyobb optimalizációk. Az optimalizációkat a végére tervezték hagyni amúgy is, miután végeztek a contentek beépítésével, tehát az lesz az utolsó fázisa a fejlesztésnek. Ez is köztudott már régóta, többször közölték már ezt is. A játékosok nyomására tettek kísérleteket korai optimalizálásokra, meg hogy ne kelljen NASA gép a játéknak, szerencsére sikerült is nekik többé kevésbé.
    Utoljára szerkesztette: ntex, 2021.09.14. 18:12:20