11375847381401621903.jpgHivatalos oldal | Magyar rajongói oldal | Fontos infók kezdőknek!| Tutoriálok | GYIK | War Thunder: Air Forces topik
A másokkal való személyeskedés, a provokálás, kötekedés, illetve az alpári nyelvezet, káromkodás a fórumon nem megengedett, ezért külön figyelmeztetés nélkül büntetőpontokkal, bannal jutalmazzuk!
  • [NST]Cifu
    #875
    Nekem még mindig ezen túl is van bajom az Event rendszerrel. Hiába az, hogy X gépekkel lehet repülni, és feladat van, azt tapasztalatom szerint nem nézi, hogy milyen gépekkel indulnak a játékosok.

    Ha az egyik fél több bombázót visz, a másik több vadászgépet, akkor kb. eldőlt, hogy a vadászgépeket preferáló csapat fog győzni.

    Harckocsisra fordítom a problémát: hiába lesz előre meghatározva, hogy pl. Harkov-nál milyen harckocsik fordulhatnak elő a két oldalnál, azt továbbra se súlyozza, hogy milyen harckocsikkal jön a két oldal. Ha az egyik oldal csak felderítő-könnyű harckocsival jön, a másik meg tele van nehéz harckocsikkal, akkor a játékmódtól függően előre eldőlhet a csata már a csata kezdete előtt. Igen, lehet mondani, hogy akkor ésszel kell játszani, de ez nem vígasztalja azt, aki zsínórban veszít, mert a játékostársai nem az adott szituációnak megfelelő taktikát követik.

    Ez pedig nem csak a játékosok hibája, hanem a játékfejlesztőké is, hiszen nem törekednek arra, hogy a két oldal ereje valahogy balanceban maradjon. Persze ez nagyon sok változós dolog, kezdve a már említett járműbalance-tól a játékosok skilljének balancáig...