11375847381401621903.jpgHivatalos oldal | Magyar rajongói oldal | Fontos infók kezdőknek!| Tutoriálok | GYIK | War Thunder: Air Forces topik
A másokkal való személyeskedés, a provokálás, kötekedés, illetve az alpári nyelvezet, káromkodás a fórumon nem megengedett, ezért külön figyelmeztetés nélkül büntetőpontokkal, bannal jutalmazzuk!
  • Amaymon
    #874
    WT:AF-et tudom csak példaként hozni, a tank eddig homály, semmit nem tudni róla. Legnépszerűbb az arcade mód, ami a "casualitásnak" feleltethető meg. A többi mind ad egy kis realizmust és vele négyzetesen nehezedik a szükséges skill és az üzemeltetési ktg. Ha a magasabb szinteken jó vagy nem okoz gondot a járulékos teher és pozitív lesz a mérleg. Ez önmagában elég nagy visszatartó erő az egydimenziós agyúaknak. AF-ben az is fenntartja a Realistic mód nívóját, hogy a szükséges beviteli perifériák nélkül nem lehet ott játszani, fejkövető, joy, pedál. Egyszerűen akinek nincs az nem rúg labdába. Ezért írtam, hogy a tankoknál el sem tudom képzelni, hogyan fogják ezt megoldani.

    Cifu-nak igaza volt abban, hogy a random meccseken az MM-által kreált pályákon kicsit szerencsétlenül alakulhat a gépek szerepköréből adódó előny(!) és hátrány is. Viszont az új peccsel bejött "történelmi" Eventekkel teljesen új alapokra helyezték a játék nívóját, megmondják hol, mennyi játékos, milyen gépekkel mehet. Így valamelyest bele vannak kényszerítve a játékosok egy előre felvázolt helyzet megoldásába és nem egy teljesen az ad-hoc match maker dönt.