11375847381401621903.jpgHivatalos oldal | Magyar rajongói oldal | Fontos infók kezdőknek!| Tutoriálok | GYIK | War Thunder: Air Forces topik
A másokkal való személyeskedés, a provokálás, kötekedés, illetve az alpári nyelvezet, káromkodás a fórumon nem megengedett, ezért külön figyelmeztetés nélkül büntetőpontokkal, bannal jutalmazzuk!
  • Kissssss0 #37297
    én 2015-óta sose tapasztaltam ilyet, sem pedig hallottam volna hogy gajjin dolgozott ilyen rendszeren.

    ha lenne is ilyen megkülönböztető program ami az átütési értékeket változtatja a win/lose ratio alapján, akkor legalább 3 különböző rendszert kellene fenn tartania gajjinak.

    egyet a 60% W/L profiknak, hogy hátrányosan érintse őket.
    egyet a 50% W/L normálisan játszóknak.
    egyet pedig a 40% W/L alatti kezdőknek, ami előnyben részesíti őket.

    na most mondani se kell gajjin már a kezdetektől kínosan ügyelt arra hogy ne vigye túlzásba a sávszélesség használatát a páncél átütéseket számoló rendszerével(ami már így is "faék" egyszerűséggel működik) egy full 12 vs 12 fős csatában, és akkor a repülőket meg se említettem ha tank RB csatáról van szó.

    szerintem ez valószínűtlen.