11375847381401621903.jpgHivatalos oldal | Magyar rajongói oldal | Fontos infók kezdőknek!| Tutoriálok | GYIK | War Thunder: Air Forces topik
A másokkal való személyeskedés, a provokálás, kötekedés, illetve az alpári nyelvezet, káromkodás a fórumon nem megengedett, ezért külön figyelmeztetés nélkül büntetőpontokkal, bannal jutalmazzuk!
  • mabbak
    #36646
    Megnéztem ezt a multifunckiós menüt, lényegében amit eddig különböző gombokkal értél el, meg tudod csinálni egy rádiós menühöz hasonló menüvel, gondolom konzolosoknak könnyebb így, bár sanszos, hogy ott eddig is hasonló volt, ha PC-n akarnál játszani gamepaddal, jól jöhet.

    A crew lock-os bekezdés első mondatát csak én nem értem teljesen vagy oroszosan próbáltak angolul írni és ez lett belőle? :D

    A helik sp-jének növelés meg üdvözlendő dolog.
    (Edit: Remélem ez növelés, nem tudom mennyiért spawnoltak helit eddig, illetve ez most vajon azt jelenti, hogy meccs kezdetén nem lehet őket egyből hozni?)


    Kiss:

    A crewlock azért kell, meg azért jó, mert ha nincs valami visszatartó erő, akkor a népek kilépkednének ha nem tetszik a map, kapnak egy uptiert, stb és akik meg játszanának, könnyen hátrányba kerülnek.


    Szemike:

    Top tierben nem snipe-ol szinte senki hulldown-ból, egy-két idiótát leszámítva, azzal nem lehet nyerni a foglalások miatt. Vmennyire a top-tier a legkaotikusabb játékmenetű, mivel általában gyorsak a tankok és mindenki fel-alá rohangál a mapon, sokkal többen flankelnek, mert alkalmasak rá a gépek és izgalmasabb játékmenetet nyújt.

    Másik dolog meg az, hogy a legtöbb top tankot ha szemből nyakon lövöd akkor az apds-fs nagy és tankon belül messzire eljutó shrapnel-gúlája miatt instant-kill a jutalmad. Vajmi keveset számít a páncél meg az era meg a nera. Gyűjtöm a svéd napi feladatot a teszteléshez és tegnap lementem 6.7-be, T-34-100-al többet pattintok mint 2A5-el.
    Utoljára szerkesztette: mabbak, 2020.03.18. 10:41:52