11375847381401621903.jpgHivatalos oldal | Magyar rajongói oldal | Fontos infók kezdőknek!| Tutoriálok | GYIK | War Thunder: Air Forces topik
A másokkal való személyeskedés, a provokálás, kötekedés, illetve az alpári nyelvezet, káromkodás a fórumon nem megengedett, ezért külön figyelmeztetés nélkül büntetőpontokkal, bannal jutalmazzuk!
  • Rue East
    #30695
    Először is egyezünk meg a tényekben: a Királytigrisnek és a Párducnak is a futómű által nem takart oldala és a hátulja is döntött volt, nem csak a frontpáncél. Szintén döntött páncéllemezekből készültek a tornyaik is, kivéve a Párduc torony homloklemezét, de azt nagy százalékban takarta amúgy is a lövegpajzs. Arról lehet beszélni, hogy mennyire voltak bedöntve, de akkor nézzük meg a kortárs harckocsikat is, hasonló méretű ágyúval, azok mennyire voltak bedöntve? T-34/85, JSz-2, M26...

    Ta 152 a leggyorsabb dugattyús? Nem volt az, ezt nem tudom honnan vetted. Legjobb fegyverzet? Hol olvastál ilyesmit? Kíváncsi vagyok a forrásra. Legmegbízhatóbb? Én soha nem hallottam még semmit a Ta 152 megbízhatóságáról, de erősen kétlem, hogy az lett volna. A háború végén a németek már komoly gyártási (minőségi) problémákkal küzdöttek (bombázás, nyersanyag hiány, kényszer munkások, mint munkaerő, stb.). Teljesítmény fokozó a szövetséges vadészgépekben is volt (víz befecskendezés). Mi alapján részesült a pilóta nagyobb védelemben és mihez képest?

    A Ta 152 nekem az egyik kedvencem, de ettől még nem korának kiemelkedő vadász repülőgépe. Nem tartalmazott semmi olyat, ami előtte más gépekben ne lett volna. Nem volt jobb a kortársainál egy-két paramétert leszámítva. A Ta 152 az Fw 190 konstrukció csúcs fejlesztése, de nem meghatározó, meg korszakalkotó típus.