Hivatalos oldal | Magyar rajongói oldal | Fontos infók kezdőknek!| Tutoriálok | GYIK | War Thunder: Air Forces topikA másokkal való személyeskedés, a provokálás, kötekedés, illetve az alpári nyelvezet, káromkodás a fórumon nem megengedett, ezért külön figyelmeztetés nélkül büntetőpontokkal, bannal jutalmazzuk!
-
#30130
Egy kicsit off, ha nem baj, mert az Air Forcesben nincs nagy mozgás:
Repülőknél a damage mechanics nem világos nekem. A tűzerő a one-second burst mass, minél magasabb, annál többet sebez, ez oké(+az űrméret). De ez úgy működik, mint a Wot-ban? Van egy nem látható életerő csík, amit le kell bontani? Vagy a bevitt találatokat súlyozza a rendszer, tehát gyengébb sebzésű fegyverből is elég akár 3 telitalálat, ha arra éppen "jól dob" (critical, burst...)?
Angol oldalakon nehéz kiigazodnom és még nem találtam egyértelmű leírást. Arra gondoltam, adott űrméretnél a kg/s burst mass a gépfegyverek számával arányosan emelkedik, egy sec alatt több lőszert használ, tehát nem maga a sebzés mértéke nő ezáltal, csak az rng-t befolyásolom. 6x12.7 Browning -> 3,23kg/s -> 15% vs 4x12.7 Browning -> 2,15kg/s -> 10% ...valahogy így?
Még csak 2.7-es gépeknél tartok. Angol oldallal kezdtem, a Spitfire egy csoda, de elcsábított az amerikai fegyverek ereje (1,32 burst mass vs 3,23). De a P40-est vagy az Apachot úgy leforogják, hogy rossz nézni. Nyilván más harcmodor áll nekik jól, de a dogfightot kedvelem és azt is tudom a legjobban használni.