11375847381401621903.jpgHivatalos oldal | Magyar rajongói oldal | Fontos infók kezdőknek!| Tutoriálok | GYIK | War Thunder: Air Forces topik
A másokkal való személyeskedés, a provokálás, kötekedés, illetve az alpári nyelvezet, káromkodás a fórumon nem megengedett, ezért külön figyelmeztetés nélkül büntetőpontokkal, bannal jutalmazzuk!
  • bgabor911
    #30034
    Belinkeltem lejjebb Magz videóját, azon jól látszik hogy kell ezt rendesen, head on nélkül csinálni.

    Head on támadásnál 50% esélyed van rá hogy meghalsz, de ha életben is maradsz, további jó esélyed van rá hogy megsérüljön a géped, a sérülés pedig a jeteknél azt szokta jelenteni hogy haza kell menniük a reptérre, mert alkalmatlanok már a normális légiharcra. Jó 75%-esélye van annak hogy egy head-onból nem jössz ki sértetlen géppel. Namost ez messze túl nagy kockázat egyetlen killért egy értelmes pilóta számára, aki több killt tervez csinálni a játékban, a valóságban meg nem akarja hogy megsérüljön vagy hogy lelőjék a gépét. (A kockázat még a fegyverek eltérő csőtorkolati sebességének figyelembevételével(pl:gyér Mk108) is túl nagy.) Egyszerűen nem éri meg a kockázat, ezért ilyen a valóságban nincs.
    De mint látható, a még itt a játékban is elkerülik a vérprofi pilóták.


    Ilyen csak a War Thuderben meg Lukács György 'Vörösfarkú Niggerek' című filmeposzában van, minden idők legócskább repülős filmjében.