11375847381401621903.jpgHivatalos oldal | Magyar rajongói oldal | Fontos infók kezdőknek!| Tutoriálok | GYIK | War Thunder: Air Forces topik
A másokkal való személyeskedés, a provokálás, kötekedés, illetve az alpári nyelvezet, káromkodás a fórumon nem megengedett, ezért külön figyelmeztetés nélkül büntetőpontokkal, bannal jutalmazzuk!
  • ikarus44
    #29147
    "De ilyen munkához mindenképp dízel a jó ma már. "

    Inkább turbina

    Egy kis érdekesség: A Tiger II-ről mindig elmondják, hogy milyen megbízhatatlan volt, mert gyenge volt a motor hozzá, (Ami igaz is, félreértés ne essék) és mindenki azt mondja hogy maga a fejlesztés is, meg maga a koncepció is zsákutca volt. De a mai (főleg nyugati harckocsik az Abrams, Leo 2A6, Challenger 2, meg a Leclerc) is kb. abban a súlyban vannak, és ugyanúgy a páncélra, és a tűzerőre is ugyanúgy alapszik mint a Tiger II, csak épp a különbség az, hogy ezekben már vagy turbina van, vagy csúcsfejlesztésű dízel. Ha mondjuk a '40-es években is lett volna turbina motor akkor kíváncsi lennék ,hogy állítanák-e ezeket a Tiger II-ről, mert szerintem nem