Hivatalos oldal | Magyar rajongói oldal | Fontos infók kezdőknek!| Tutoriálok | GYIK | War Thunder: Air Forces topikA másokkal való személyeskedés, a provokálás, kötekedés, illetve az alpári nyelvezet, káromkodás a fórumon nem megengedett, ezért külön figyelmeztetés nélkül büntetőpontokkal, bannal jutalmazzuk!
-
jocking #29120 Lehet, hogy részrehajlónak hangzott a leírásom, pedig amúgy nem szántam annak. Valszeg csak azért érzed annak, mert annyira el van terjedve a T-34-ről a "zistenkirályszupertank" mítosz, hogy bármilyen kritikus hangnem egyből istenkáromlásnak érződik.
- A megbízhatóságot azért nem részleteztem a többi nemzetre kibővítve, mert most konkrétan a T-34-ről volt szó. Ráadásul leírtam, hogy semmivel sem voltak megbízhatóbbak, mint a német tankok.
- A lánctalp megoldása miért ne lenne röhejes? Mennyibe lett volna egy menetet és 2 anyát rakni arra a qrva csapra? Ez már nem egyszerű, ez igénytelen és elnagyolt. Egyértelmű spórolás, hisz a tervezők is tudták, hogy amennyi csatát ez a tank kibír (max. 2), azért kár lett volna pazarolni a csavaranyákat. A T-34-ek élettartamát figyelembe véve az is elég lett volna, ha rágógumival rögzítik a csapokat.
A többit majd akkor, ha más tankról lesz szó. Lehetne cifrákat írni a Tigrisről is, annak is csak az ágyú és a páncélvastagság volt a 2 előnye, a többi katasztofálisan túltervezett és túlbonyolított volt, ami inkább való iparművészeti kiállításra, mint csatatérre.
Mindennek volt előnye és hátránya, de a T-34-nél mintha feledésbe merültek volna a hátrányok. Szép kis mítoszt készítettek köré az elvtársak... Pedig a veszteségeket (75%) és a statisztikákat (1943-ban annak az esélye, hogy egy T-34-re kilőtt lövedék átüti a tankot 97% volt) figyelembe véve nem volt, nem lehetett jó.
Érdemes lenne megkérdezni valakit, aki T-34-ben szolgált, és túlélte, hogy kilőtték a tankját. Kíváncsi lennék az ő őszinte véleményére, hogy mennyire volt "hűdekurvaszuper".