Hivatalos oldal | Magyar rajongói oldal | Fontos infók kezdőknek!| Tutoriálok | GYIK | War Thunder: Air Forces topikA másokkal való személyeskedés, a provokálás, kötekedés, illetve az alpári nyelvezet, káromkodás a fórumon nem megengedett, ezért külön figyelmeztetés nélkül büntetőpontokkal, bannal jutalmazzuk!
-
Molot115 #27834 Az igaz hogy távolodnak a valóságtól. Nem tudom milyen meggondolásból egyébként. De mind1 is, az irány ez. Egyébként így is fényévekre van a wot-tól ilyen téren. Így megértem ha nem akarsz visszamenni, de itt el kell fogadni azt hogy vannak különbségek, még akkoris hogyha egyes esetekben talán túl nagynak is tűnnek!
A #27821-es hozzászólásodban T2-es T-34ről és shermanról beszélsz hogy kettejük között mekkora különbség van, és bár egyértelműen nem írod le, azért nyilván való hogy a T-34re gondolsz OP-ként. ( Eredetileg tényleg a 2.vh vs hidegháború volt a fő kérdéskör, de itt levitted alacsonyabb tierbe a beszélgetést ahol szóba se jöhet az eredeti probléma!) Mert ugye szerinted túl erős a T-34. Mivel megemlítetted így külön, arra következtetek hogy ebben a példában a különbséget túl nagynak tartod. Tehát a különbségek ellen beszélsz, akkoris ha nem eltüntetni akarod hanem csökkenteni. Ha mesterségesen csökkentjük a különbségeket, vagyIs közelebb hozzuk egymáshoz a tulajdonságokat akkor azt érjük el hogy mégtovább romlik az amúgyis egyre gyérebb realisztikusság. Aztán egy nap arra kelünk hogy a WT launcher a wotot indítja el.
A valóságban a sherman egy rettentően gyenge harckocsi volt, és ezen nem sokat segítettek a későbbi átfegyverzések sem. A T-34 egyértelműen lezúzta volna 1vs1ben. Legyen a játékban is így, tudjon annyit amennyit a valóságban is. Ja hogy így játszhatatlan 1-1 típus? Hát bocs, ettől lenne realisztikus, hogy a sherman annyira szar hogy 5-en lerohannak egy tigrist és csak a tigris tud saját erőből hazamenni.