11375847381401621903.jpgHivatalos oldal | Magyar rajongói oldal | Fontos infók kezdőknek!| Tutoriálok | GYIK | War Thunder: Air Forces topik
A másokkal való személyeskedés, a provokálás, kötekedés, illetve az alpári nyelvezet, káromkodás a fórumon nem megengedett, ezért külön figyelmeztetés nélkül büntetőpontokkal, bannal jutalmazzuk!
  • Molot115
    #25632
    Ja én is felraktam bár nekem nehezebben ment ugye... :D
    Azt gondoltam hogy vízválasztó lesz ez a patch nekem, a sok újítás miatt. De nem lett az, a lényeg maradt a régi. Ugye német oldallal kezdtem a Tigris meg a Párduc miatt, azok meglettek mentem is át az oroszokhoz a T-54 meg az IS-ek miatt. Azok is meg lettek most megint a német oldal a KT-k meg a Párduc 2 miatt. Lassan meglesznek... Ha belegondolok német harckocsiban ülve is az esetek több mint felében 2-3 lövésből tudnak csak kiszedni, ugyanúgy mint orosz harckocsiból. Mostanában csúcsra járattam a Párducot, hát a legtöbb találat azonnal eltörli az életet a toronyból, csakhogy egy párducban ilyenkor még ülnek ketten, a magas tier-ű orosz gépekben meg már csak egy valaki ami instant kill. Nehéz a németekkel egyébként nem kicsit, de valahogy továbbra sincs meg az az érzésem hogy annyival sérülékenyebb mondjuk egy Párduc a T-44-nél. Ott is szó szerint minden 2. lövés azonnal rommá törte a tornyomat, én azt látom hogy ugyanott van a kettő játékélmény és használhatóság tekintetében. Később majd összehasonlítom a KT-t az IS-2vel... :D
    Az első hónapban játszottam árkádot aztán rögtön simulátor amíg volt azóta csak realistic. A realistic egész jó volt, és egyébként most se olyan rossz ezzel az új rendszerrel, semmivel nem lesz komolytalanabb ezzel a láthatósági rendszerrel a játék mint a fenomenális RNG-vel. Valakit fel "spotolnak" hát istenem, lehet már a következő pillanatban ott sincs. Így legalább nem éri meg egyből keresni egy tuti helyet azt ott ülni egy egész csatát. A valóságban amikor felfedeztek egy ellenséget akkor azt a blikk is megírta... nekem valahogy nem vett el semmit a játékélményből ez. Ráadásul a városi pályákon ennek a spotolásnak nincs is értelme mert kicsik a belátható távolságok, ott hiába mutatja nekem a kis nyíl hogy ott áll 150 méterre amikor 6 sor kerítés meg 4 háztömb van közöttünk. Rendes harckocsi hadviselésre alkalmas pálya egyedül mozdok meg kursk lenne de ott se lehet igazán kihasználni mert nem mindig partnerek a csapattársak. Tőlem nyugodtan maradhat ez a rendszer, mert a hirdetett de meg nem valósuló realisztikussághoz hozzátett. Esetleg tényleg kivehetnék T4 alatt az oroszoktól mert azokban nem volt rádió...
    Végül is ez a Patch nem lett semmivel rosszabb mint az előzőek. Szebb lett a grafika, megpróbálták eltörölni az ULQ előnyöket, behoztak egy a valósághoz valamennyire közelíteni vágyó láthatósági rendszert. Viszont a lényegen nem változtattak. Továbbra is esetleges az átütés modell, ami egy dolog de ezt még sikerült megfejelniük azzal hogy az átütő találat is 1000 féle következménnyel jár. Egyáltalán nem is értem hogy jutott ilyen az eszükbe hogy bármely modul csak besárgul vagy befeketedik. De jó rendben betették hogy szimulálják a különböző mértékű sérüléseket. Az ember azt várná hogy akkor nem mindegy hogy repesz vagy lövedék sebzi az adott modult. De tökéletesen mind1, elég egy repesz ahhoz hogy jó minőségű nikkelezett vasreszeléket csináljon a harckocsiból, de nem elég 2-3 akár 100 millis lövedék hogy feketére lődd a lőszereket. Legszívesebben egymás mellé állítanám a fejlesztőket és felpofoznám őket ilyenkor hogy hogy meritek ti így kiadni a kezetekből ezt a játékot??? Hát mi ez a műsor???
    Összefoglalva nem ez a Patch döntött arról hogy elhagyom-e ezt a játékot, mert hozott pár nekem tetsző dolgot meg legalább annyi negatívumot. De a mérleg nem tért ki, semmivel nem érzem rosszabbnak ma a játékot mint 1-2 héttel ezelött.
    Azt meg nem is mondom hogy eléggé imádom ahhoz a harckocsikat hogy ha már van ilyen játék akkor vágyat érezzek arra hogy játsszak vele. A rengeteg hiba ellenére még mindig jobban megemésztem ezt mint a HP rendszert azzal együtt hogy ott az RNG még 2 méterről is bead egy mellélövést, vagy egy pattanót 200 pennel egy 50 millis lemezről 4 centiről. Attól is azonnal törni zúzni támad kedvem...