11375847381401621903.jpgHivatalos oldal | Magyar rajongói oldal | Fontos infók kezdőknek!| Tutoriálok | GYIK | War Thunder: Air Forces topik
A másokkal való személyeskedés, a provokálás, kötekedés, illetve az alpári nyelvezet, káromkodás a fórumon nem megengedett, ezért külön figyelmeztetés nélkül büntetőpontokkal, bannal jutalmazzuk!
  • Molot115
    #25616
    Nézd, ez a játék semmivel sem realisztikusabb az unreal tournament-él... Majd amikor nagy Tierbe nem kell soha 3-4-15 lövés egy harckocsiba, meg amikor majd 2 kezelővel nem fog működni egy tank. Vagy amikor belősz a toronyba szemből megölve az irányzót és a PK-t de a med harckocsidat képes az újratöltés elött kilőni. Amikor nem lesz instant kill az hogy kapáslövésből ellövöm a MAUS tornyának a sarkát, máskor meg 10 heatfs-t meg 3 AP-t megeszik. A kedvenceim az AA egységek, majd amikor végre annyit fognak tudni mint a valóságban. A nagyrészük nyitott ha kapnak egy tüzérségi tűzet akkor a környékben robbanó tűzérségi tűztől kikéne halnia a 2/3-ad legénységnek legalább. Ehelyett bármit kibírnak, nevetséges. Legalább annyira mint amikor kilőnek egy heavyből az RNG miatt. Amikor végre elfelejtik ezt a nyamvadt RNG-t és beraknak egy normális sebzés modellt, ja és persze majd amikor a T-34 döntött páncélja 1500 méterről se fogja majd felfogni bármelyik legalább L/56-os csőhosszúságú német harckocsiágyú páncéltörő gránátját... Az RNG-hez visszatérve amíg ez benne van addig ez a játék lehetne War Thunder szürreál forces is nyugodtan!