Hivatalos oldal | Magyar rajongói oldal | Fontos infók kezdőknek!| Tutoriálok | GYIK | War Thunder: Air Forces topikA másokkal való személyeskedés, a provokálás, kötekedés, illetve az alpári nyelvezet, káromkodás a fórumon nem megengedett, ezért külön figyelmeztetés nélkül büntetőpontokkal, bannal jutalmazzuk!
-
#2525
Személy szerint én is morci lettem most a Gaijin-re.
1.: Ígértek valamit, amit nem tudnak betartani. Ok, a szoftverfejlesztésnél nem egy világrengető újdonság, ha ilyesmi történik.
2.: De ha már megtörténik, akkor mi a fészkes fenéért nem képesek rendesen lekommunikálni? Nem egy nehezen értelmezhető, konkrét információkat nem tartalmazó hírt kellene kirakni, hanem azt mondani, hogy ez és ez a helyzet, csúszunk, legyetek szívesek megérteni, és türelemmel lenni.
Azért is lenne üdvözítő ez a fajta magatartás, mert éppen ezzel tudnának kitűnni a tömegből. A tényen maga a kommunikáció persze nem változtat, csak éppen a játékosállomány közérzetén.
3.: Akár tetszik, akár nem, a WoT/WoWp-vel szemben itt egy játékon belül lesz a három fegyvernem. Nem teljesen különálló ágak, és az eddigi kommunikáció alapján azt szeretnék, hogy ez markáns eleme maradna a játéknak. A WT(A) esetében sem tudod kihagyni a szárazföldi/tengeri célpontokat, azok köré épül a játékmenet. Szóval nem lennék meglepve, hogy ha a WT(G)-ben se lenne majd olyan megoldás, ahol egyáltalán nem lesz légi egység (legalább AI szinten). Ha nem is az elején (a játszható légvédelmi egységek hiánya miatt), de később...
4.: A nagy kérdés pedig persze az, hogy mit tartanak majd fontosabbnak. A fegyvernemek szeparálását, a játékosállomány igényei alapján, vagy inkább hűek maradnak az eredeti elképzelésükhöz? Számomra a WT(G) bétakulcs-farm is erről szól. Vagyis a második lesz (legalábbis jelenleg) a vezérirány...