11375847381401621903.jpgHivatalos oldal | Magyar rajongói oldal | Fontos infók kezdőknek!| Tutoriálok | GYIK | War Thunder: Air Forces topik
A másokkal való személyeskedés, a provokálás, kötekedés, illetve az alpári nyelvezet, káromkodás a fórumon nem megengedett, ezért külön figyelmeztetés nélkül büntetőpontokkal, bannal jutalmazzuk!
  • Molot115
    #25126
    A Párduc D tornyát hidraulikával forgatták aminek 60 s kellett legalább hogy körbefordítsa a tornyot, ez teljesen független volt a motor fordulatszámától. Az A verziótól kezdve viszont lecserélték ezt a rendszert és a motor fordulatszámától függött a körbefordítás sebessége, azon Párducoknál ahol a maybach nem volt leszabályozva 2500/min fordulatszámra 15 sec volt legalább, amelyeknél viszont leszabályozásra került (jellemzően késői gyártású példányok) 18sec volt a minimum. A Tigris tornyát megint csak hidraulikus toronyforgatással szerelték fel, ez szintén függött a motor fordulatszámától minimum 25 másodperc kellett neki ha teljes fordulaton járt a motor, de maximum 60 másodperc alatt körbe lehetett forgatni.
    Úgyhogy a Párduc D tornya ténylegesen is ilyen lassú volt, és szerintem ez már az elfogadható mérték alatt van bőven egy med-nél. Bár az is igaz hogy csak a németeknél számít med-nek, mindenki másnál ez már heavy kategória, legalábbis tömeg alapján. De egyébként csak a későbbi Párducokkal szembeállítva vérzik el nálam ott viszont csúnyán, azokhoz képest nekem személy szerint használhatatlan. De nem kétlem hogy másnak bejön és megtanulta használni, viszont én úgy vagyok vele hogy minek menjek egy harckocsitípus rosszabbik változatával ha mehetek a jobbik fajtával is.