11375847381401621903.jpgHivatalos oldal | Magyar rajongói oldal | Fontos infók kezdőknek!| Tutoriálok | GYIK | War Thunder: Air Forces topik
A másokkal való személyeskedés, a provokálás, kötekedés, illetve az alpári nyelvezet, káromkodás a fórumon nem megengedett, ezért külön figyelmeztetés nélkül büntetőpontokkal, bannal jutalmazzuk!
  • Max_Andaxin
    #24965
    Ha én játékkészítő volnék én sem nagyon tudnám, hogy mit kezdjek azzal amikor a ULQ-n játszók azért vannak előnyben, mert nincs előttük semmi ami kitakarj a 750m vagy még messzebb lévő - erdőben - lopakodó ellent.
    Én normál - magas - grfikán játszom. Nem érdekel az ilyenfajta előny én szeretem élvezni a környezet "szépségét" még akkor is, ha volt olyan, hogy az előttem 40-50m-ra lévő T34-85-ben játszó társamat sem láttam sim battle-ban Pollandon, vagy Tórusokon az erdőben, mert olyan gazdag a növényzet és az a rohad Iván olyan jól kikeverte az a matt zöld színt, hogy ha nem mozog és nem lő akkor alíg lehet észrevenni.
    Nem hittem volna, hogy ezt mondom, de ez az egyik a nagyon kevés dolog közül, amit Gazsibá jól oldott meg.
    Aki ULQ-n játszik az elől igenis tűjön el- vagy ne is látszódjon 500+m ről egy elenséges tank. Mert aki magasabb beállítással jászik és tele van bokorral, fával vagy sziklával előtte minen az egyébként sem látná.
    Aki nem mozdul, nem lő azt eddig is nehezen lehetett felfedezni. Aki meg mozog vagy még el is lővi magát, az naná, hogy látszik. Látszodjon is!!! Ja, hogy a töbiek is látják a pozicióját a térképen? Hát ha jól gondolom, akkoriban már voltak térképek meg rádiók a tankokban...gondolom akkor is jelenték az ellenség hozzávetőleges helyzetét valahogy többienek, hát akkor, most, egy játékban???
    Szerintem ezt jól oldották meg.