11375847381401621903.jpgHivatalos oldal | Magyar rajongói oldal | Fontos infók kezdőknek!| Tutoriálok | GYIK | War Thunder: Air Forces topik
A másokkal való személyeskedés, a provokálás, kötekedés, illetve az alpári nyelvezet, káromkodás a fórumon nem megengedett, ezért külön figyelmeztetés nélkül büntetőpontokkal, bannal jutalmazzuk!
  • Brenor
    #24776
    Sajnos a magas grafikai beállítások jelenleg nem túl előnyösek RB és SB csatákban, az ULQ játékosok miatt. Ajánlom figyelmedbe a [Fejlesztői Napló] Láthatóság az 1.53-ban cikket, annak is a második felét, az szól a tankos dolgokról. A lényeg, hogy az Ultra Low Quality játékosoknak nem fog jót tenni ;)
    Egyébként a mostani és az 1.53 utáni láthatósági rendszerre is vonatkozik, amit Stefan írt. Bármilyen grafika mellett fel fogod fedni a pozíciódat ha lősz egyet, ezért ha nem muszáj nem maradj egy helyen, 1-2 lövésenként válts pozíciót. Másrészt a nagy távolság sem feltétlenül életbiztosítás, ha olyan lő rád, akinek az átütése még az adott távolságon is halálos. A legprofibbak tökéletesen tisztában vannak vele, hogy az egyes pályákon a térkép rácsozása mekkora távolságot takar, és azt is pontosan meg tudják határozni marker nélkül, hogy te a térkép melyik pontján helyezkedsz el. Ez 1.53 után még nagyobb gond lesz, mivel jönnek a "Távolságbecslők". Minden tank meg fogja kapni, de amelyiken nem volt a való életben is, az pontatlanabb becsléseket fog adni.