11375847381401621903.jpgHivatalos oldal | Magyar rajongói oldal | Fontos infók kezdőknek!| Tutoriálok | GYIK | War Thunder: Air Forces topik
A másokkal való személyeskedés, a provokálás, kötekedés, illetve az alpári nyelvezet, káromkodás a fórumon nem megengedett, ezért külön figyelmeztetés nélkül büntetőpontokkal, bannal jutalmazzuk!
  • [NST]Cifu
    #1853
    A VK3001(P) / Tiger P / Ferdinand (Elephant) benzin-elektromos meghajtása elméletben igencsak logikusan épül fel. A motornak állandó fordulatszámon kell pörögnie, amely a terhelés nagyságrendjétől változik ugyan, de jóval kisebb mértékben, mint a hagyományos meghajtásnál. Emiatt a motor élettartama és megbízhatósága elviekben nő. Az elektromotorokhoz nem kellett sebességváltó, így valójában az egyik legproblémásabb alkatrészt elhagyhatták az erőátvitelnél.

    Az egy más kérdés, hogy a rendszert megbízhatóra megépíteni nem igazán sikerült, de ezért részben a háborús helyzet tehető felelőssé. Az sem igaz, hogy nehezen volt karbantartható, a Ferdinand / Elephant hatásrendszerét, miután a személyzet kiismerte, már nem volt problémásabb, mint a hagyományos meghajtás, mint például a Panther-é vagy a Tiger-eké.

    Szóval ha azt nézzük, Porsche újítani próbált, jobbá tenni a harckocsikat a forradalmi meghajtásával. Ahogy a Walther-meghajtás a tengeralattjárókat, a gázturbina és rakétahajtómű a repülőgépeket, vagy a V-1 / V-2 rakétákat. Ha harcérték / ráfordítás szempontból megnézzük, igazából ezek mindegyike elfecsérelt erőforrás, hiába voltak előremutatóak...