11375847381401621903.jpgHivatalos oldal | Magyar rajongói oldal | Fontos infók kezdőknek!| Tutoriálok | GYIK | War Thunder: Air Forces topik
A másokkal való személyeskedés, a provokálás, kötekedés, illetve az alpári nyelvezet, káromkodás a fórumon nem megengedett, ezért külön figyelmeztetés nélkül büntetőpontokkal, bannal jutalmazzuk!
  • davidbog
    #1777
    OFF:

    Hát bárhova nem, mert az legalább 16 tonnás tengelyterhelés. Magyarosrszágon akkoriban a jobb fővonalakon volt 16 tonna, mellékvonalakon 10-12. A többi kelet-európai ország se lehetett nagyon más.
    Németországban végignézve a gőzmozdonyaikat maximum 20 tonna volt nyílván fővonalon, mellékvonalakon ennél jóval kevesebb. Nyugat-európa többi állama is kb ezt tudhatta.
    Az USA-ban és az SZU-ban voltak 22-24 vagy még ennél is nagyobb tengelyterhelésű gőzösök, azokhoz legalább ilyen pálya is kellett, és ott a mellékvonalak is többet bírtak. De ez a két állam már akkor is teljesen dimenzió volt a vasút szempontjából (is).