11375847381401621903.jpgHivatalos oldal | Magyar rajongói oldal | Fontos infók kezdőknek!| Tutoriálok | GYIK | War Thunder: Air Forces topik
A másokkal való személyeskedés, a provokálás, kötekedés, illetve az alpári nyelvezet, káromkodás a fórumon nem megengedett, ezért külön figyelmeztetés nélkül büntetőpontokkal, bannal jutalmazzuk!
  • [NST]Cifu
    #170
    Sokmindent el lehet mondani a WoT-ról, de azért az igénytelent nem emlegetném vele kapcsolatban. Itt írtam elég sokat a témáról, a lényeg az, hogy nagyon összetett a láthatósági rendszer és a páncélátütési rendszer is.

    A sokat szidott láthatósági rendszer probléma az, hogy egy arcade játéknál miként valósítsák meg azt, hogy ne két kilométerről sniperkedjen mindenki, és legyenek a kevésbé pontos ágyúval szerelt harckocsik értéktelenek, hanem "egészséges", látványos, élvezetes csaták legyenek. Ez egy összetett dolog, és a WG egy irtó bonyolult rendszert hozott össze ennek orvoslására. Noha én sem kedvelem a WoT megoldását, el kell ismernem, hogy játékmechanikai szempontból egy kompromisszum, ami teljesen érthető.