Hivatalos oldal | Magyar rajongói oldal | Fontos infók kezdőknek!| Tutoriálok | GYIK | War Thunder: Air Forces topikA másokkal való személyeskedés, a provokálás, kötekedés, illetve az alpári nyelvezet, káromkodás a fórumon nem megengedett, ezért külön figyelmeztetés nélkül büntetőpontokkal, bannal jutalmazzuk!
-
#1501
Pár jobb fordítás is megjelent, ezekből:
-A járművek pár száz elemből épülnek fel, motor, sebváltó, futógörgők, toronymozgató mechanika, stb. A páncélzat döntöttsége és vastagsága is figyelembe van véve az átütésnél.
-Egy önellentmondás van, először a sziklákat és a bunkereket nehezen elpusztíthatónak nevezi, majd a következő mondatban már elpusztíthatattlanoknak, amely mögé be lehet húzódni (pl. egy bombázás elől). A WT(A)-ban a bunkerek elpusztíthatóak, de csak bombákkal és rakétákkal. A terepakadályok között viszont sok rombolható lesz, mint a fa épületek, kerítések, fák.
-A telepített tüzérséget az Igormiri prezentációban nem lehetett kilőni, de normál játékban ezeket a légi és földi járművek is el fogják majd tudni pusztítani.
-Arra a kérdésre, hogy lesznek a repülőgépek és a harckocsik kiegyensúlyozva azt a választ adták, hogy ez még gyakorlatilag folyamatban van, de több opció is felmerül (a prezencátióban az Arcade játéknál a szárazföldi egységek egy-egy egysége 3 vagy 4 respawn-t kapott, míg a légi egységek csak egy-egy gépet jelentettek, mindezt ugye úgy, hogy hat "pilóta" volt, a videó alapján három féle repülőgép (1-1 respawn) és három féle földi egység (3 vagy 4 respawn típustól függően) volt kiválasztható a csatában). Az eddigi tesztek azt mutatták, hogy a városi illetve sűrű erdőkben zajló csatáknál a harckocsik túlélőképessége sokkal nagyobb.
-Hogyan lehet megnyerni a csatákat kérdésre a válasz az volt, hogy a földi egységek stratégiai pontokat foglalhatnak el, míg a légierő támogatást nyújthat a földi egységeknek, és ezen kívül lebombázhatja az ellenfél repterét, így teljes légi dominanciát kivíva. Ez feltehetően azt jelenti, hogy ha kibombázzák a csapatod repterét, akkor onnantól nem spawnolhatsz repülőgéppel (és esélyesen a csata elúszott...).
-Arra a kérdésre, hogyan lesz a légvédelem a játékba integrálva, a válasz az volt, hogy ez még folyamatban van, eredetileg ugye be kellett a tüzéreknek állítani, hogy milyen magasan robbanjanak fel a flak lövedékek, illetve léteztek már rádiós távolságmérővel rendelkező gyújtók. Még nem tudják, hogy fog ez a játékban kinézni (a WT(A)-ban elég nagy szórással dolgoznak a légvédelmi tüzérek, de azért nem egészséges az ellenséges légvédelem közelében, alacsonyan repülni, még 5km magasan is van esély, hogy telibekapnak...). A játék jelenlegi állapotában (és feltehetően AB-n) meglehetősen sokszor fordul elő, hogy harckocsik kilőnek (lassú) nehéz gépeket, bombázókat. Egyenesen azt mondja, hogy többször fordul elő, hogy egy harckocsi lelő egy nehézbombázó repülőgépet, mint fordítva. Ez nem igazán felel meg a valóságnak, ugyanakkor a valóságban a nehézbombázók (mint a He-111) nem 300 méteres magasságban repülve bombáztak, és nem elhanyagolható az, hogy a 3rd person view miatt sokkal jobb látószöget biztosít a játékosnak (illetve sokkal könnyebb célzást), mint amivel a valóságban a harckocsik személyzete rendelkezett.