Hivatalos oldal | Magyar rajongói oldal | Fontos infók kezdőknek!| Tutoriálok | GYIK | War Thunder: Air Forces topikA másokkal való személyeskedés, a provokálás, kötekedés, illetve az alpári nyelvezet, káromkodás a fórumon nem megengedett, ezért külön figyelmeztetés nélkül büntetőpontokkal, bannal jutalmazzuk!
-
#1473
Még nem volt. A főbb pontok:
-40 játékos induláskor, később lehet, hogy felemelik 60-ra. A 64 játékost tesztelték, de túl kaotikus volt (én ezt pozitív jelnek fognám fel, nem negatívnak, de ők tudják - Cifu)
-Hamarosan zárt béta, majd még idén nyílt béta.
-Mintegy 60 féle harcjármű lesz választható a WT(G)-ben induláskor
-Megerősítve, hogy a két nemzet Szovjetunió és Németország. KÉsőbb jönnek a többi nemzetek, mint Anglia és az Egyesült Államok.
-Induláskor választható harcjármű-osztályok: Könnyű Harckocsi, Közepes Harckocsi, Nehéz Harckocsi, Rohamlöveg/Páncélvadász. Később érkeznek a játszható légvédelmi járművek.
-Az irányításból lesz itt is több féle, FRB-n, ahogy Nazarov is írja, lesz kuplung, sebváltó, stb. Ez amúgy engem kicsit zavar, mert nehéz lesz elképzelni, hogy ilyen összetett irányítással hogy fog egyetlen ember jól játszani. De majd meglátjuk...
-A lánctalp és egyébb javítások benne lesz valamilyen módon a játékban, de a végleges megoldás kiválasztása még döntés előtt áll. Az eddigi tapasztalatok szerint egy leszakadt lánctalpú, mozgásképtelen harckocsi túlélési esélyei a zéróhoz konvergálnak.
-A járműtípusok (fejlesztési fa?) várhatóan pár... napon vagy heten belül várható (kivehetettlen az eredeti interjúból, de a "pár" szó még érthető).
-A WT(N) 2014-ben érkezik.
-Lőszertípusok: AP, HE és APCR. AB-n automatikus lőszertöltés (? ha kifogy a lőszer, akkor ahogy a WT(A)-ban az összes lőszert újratölti?), ha jól értelmezem, akkor HB-n és FRB-n ilyenkor viszont vissza kell menni a Spawn-pontra.
-A könnyű harckocsik gyorsak, de fegyverzetük és páncélzatuk legfeljebb az ellenséges könnyű harckocsik ellen hatásos. Arra jók, hogy megkerüljék a frontvonalat, a mögé kerülve eltekerjék a stratégiai pontokat. Továbbá ők tudnak majd tüzérségi csapást kérni. Szintén az ő feladatuk, hogy "tageljék" a célpontokat, így a WT(A) játékosok számára is megjelennek. Ebből nekem az jön le, hogy szemben a mostani WT(A) állapotokkal, sokkal nehezebb lesz az erdőben, fedett terepen mozgó harckocsik észlelése.
-Lesz bizonyos szintű beavatkozás abba, hogy ki mit választhat ki a járművei között, tehát például nem engedi majd meg a játék, hogy mindenki bombázóval induljon.
-A pályák mérete 30x30 vagy 35x35km, de nem akarnak 50x50km-nél nagyobbat a játékba.
-Jelenleg a két földi spawnpoint egymástól olyan 2km-re van, de lehet, hogy ez pályáról pályára változni fog, függően attól, hogy mennyire gyorsan lehet átszelni a kettő közötti távolságot.