11375847381401621903.jpgHivatalos oldal | Magyar rajongói oldal | Fontos infók kezdőknek!| Tutoriálok | GYIK | War Thunder: Air Forces topik
A másokkal való személyeskedés, a provokálás, kötekedés, illetve az alpári nyelvezet, káromkodás a fórumon nem megengedett, ezért külön figyelmeztetés nélkül büntetőpontokkal, bannal jutalmazzuk!
  • [NST]Cifu
    #145
    A WT fórumában.

    Gyors zanzítás:

    -Lesznek olyan csaták (opció), ahol csak a földi egységek lesznek, ember irányította repülőgépek nélkül. Később lehetséges, hogy a különféle fegyvernemek a küldetés szintjétől változva jelenjen meg a játékban (az orosz eredetit többször megnéztem, nem tudom pontosan mit akar ez jelenteni - Cifu)
    -Szovjet és Német ágakkal indul a játék, a többi nemzet járművei itt fognak megjelenni először, aztán később lesznek kiválasztva saját ágakba. (zárójelbe odatette, hogy szerinte a béta indulásakor csak szovjet és német ág lesz)
    -A járművek: harckocsik, páncélvadászok és rohamlövegek. További típusok csak a béta tapasztalatai alapján várhatóak.
    -Alapvetően csak sorozatban gyártott típusok kerülnek bele, "papírjárművek" és protok maximum szélsőséges esetben.
    -Hogy a magas tiernél lévő problémákat orvosolják, azonban történelmileg korrekt, de meg nem valósult technikai megoldásokhoz fordulnak, például a Pz.VIb (Királytigris) esetén a 105mm-es KwK löveg opciója.

    Tervek:
    -A járműtüzeknél figyelembe veszi mi gyullad be (üzemanyag, lőszer-hajtótöltet)
    -A külső üzemanyag-tartályok (ez főleg a szovjeteknél volt jellemző - Cifu) külön való felrobbantásának esélye
    -A löveget el lehet lőni
    -A tornyot el lehet lőni egy sikeres lövéssel
    -A fő löveggel is lehet repülőgépet lelőni (persze ha el tudod találni :D)
    -A személyzet csata közben cserélhető. Persze az új pozícióban bajosan fog helyt állni. Ha például a töltőkezelőt ülteted a sofőr pozíciójába, néha elfelejt időben sebességet váltani.
    -Virtuális irányzó Arcade játékmódban (odafigyel például a távolságra, nem kell alá/fölé célozni)
    -Éjszakai csaták (világítólövedékek, fényszórók, esetlegesen éjjellátók és aktív infravörös lámpák)
    -Füstgenerálás
    -Lerombolható épületek, látható sérülésokozás az épületekben
    -Berlini városnézés :)
    -A futómű lemodellezése, a futógörgők mérete befolyásolja, hogy viselkedik a harcjármű bizonyos talajtípusokon (rossz lesz az amerikai és angol harckocsiknak :) - Cifu)
    -Modul alapú sérülésmodel, tűz esetén a modulok sérülése kihathat a környező modulokra
    -Lehetséges, hogy lelökjük az ellenséges harckocsikat egy sziklaperemről
    -A lövegcső szögének beleszámítása a lövés kiváltásakor
    -A páncélzat állapotát hűen követi a kinézete, beleértve a sérülést, illetve a különféle upgrade-eket
    -Lehetséges az összes fegyverrel tüzelni (tehát nem csak a löveggel, de a géppuskákkal is lőhetünk), a többtornyos harckocsik lemodellezése (sajnálatos kiszúrás a WoT-nak, de megjegyzem, ezt három éve megígérték ott is - Cifu)
    -Ballisztikai modellezés, ami figyelembe veszi a lepattanás esélyét, a páncélzat és a lövedék minőségét (nocsak, egy 88-asnál ott lesz külön a Pzgr. 39 és a Pzgr. 40 is? - Cifu)
    -Részletes tájmegjelenítés
    -Álcázási rendszer (adja az ég, hogy ne úgy, ahogy a WoT-ban - Cifu)
    -Virtuális segéd Arcade játékmódban

    Ami várhatóan nem lesz:

    -Maus
    -Tüzérség, amelyet a játékosok kezelnek
    -Ha jól értelmezem, ütközésnél nem fognak a modulok sérülni (??? - Cifu)
    -Különböző lőszertípusok egy járműben
    -Úszótankok
    -Tűzelfojtás aktivációs módon.

    -A fentiek alapján feltehetően a tierek úgy lesznek elosztva, mint a WoT-ban, tehát azok a harckocsik kerülnek egy tierbe, akik képesek is kilőni egymást. (remélem csak Arcade-ban lesz így, mert ez nagy mínusz pont - Cifu)