Hivatalos oldal | Magyar rajongói oldal | Fontos infók kezdőknek!| Tutoriálok | GYIK | War Thunder: Air Forces topikA másokkal való személyeskedés, a provokálás, kötekedés, illetve az alpári nyelvezet, káromkodás a fórumon nem megengedett, ezért külön figyelmeztetés nélkül büntetőpontokkal, bannal jutalmazzuk!
-
#145
A WT fórumában.
Gyors zanzítás:
-Lesznek olyan csaták (opció), ahol csak a földi egységek lesznek, ember irányította repülőgépek nélkül. Később lehetséges, hogy a különféle fegyvernemek a küldetés szintjétől változva jelenjen meg a játékban (az orosz eredetit többször megnéztem, nem tudom pontosan mit akar ez jelenteni - Cifu)
-Szovjet és Német ágakkal indul a játék, a többi nemzet járművei itt fognak megjelenni először, aztán később lesznek kiválasztva saját ágakba. (zárójelbe odatette, hogy szerinte a béta indulásakor csak szovjet és német ág lesz)
-A járművek: harckocsik, páncélvadászok és rohamlövegek. További típusok csak a béta tapasztalatai alapján várhatóak.
-Alapvetően csak sorozatban gyártott típusok kerülnek bele, "papírjárművek" és protok maximum szélsőséges esetben.
-Hogy a magas tiernél lévő problémákat orvosolják, azonban történelmileg korrekt, de meg nem valósult technikai megoldásokhoz fordulnak, például a Pz.VIb (Királytigris) esetén a 105mm-es KwK löveg opciója.
Tervek:
-A járműtüzeknél figyelembe veszi mi gyullad be (üzemanyag, lőszer-hajtótöltet)
-A külső üzemanyag-tartályok (ez főleg a szovjeteknél volt jellemző - Cifu) külön való felrobbantásának esélye
-A löveget el lehet lőni
-A tornyot el lehet lőni egy sikeres lövéssel
-A fő löveggel is lehet repülőgépet lelőni (persze ha el tudod találni :D)
-A személyzet csata közben cserélhető. Persze az új pozícióban bajosan fog helyt állni. Ha például a töltőkezelőt ülteted a sofőr pozíciójába, néha elfelejt időben sebességet váltani.
-Virtuális irányzó Arcade játékmódban (odafigyel például a távolságra, nem kell alá/fölé célozni)
-Éjszakai csaták (világítólövedékek, fényszórók, esetlegesen éjjellátók és aktív infravörös lámpák)
-Füstgenerálás
-Lerombolható épületek, látható sérülésokozás az épületekben
-Berlini városnézés :)
-A futómű lemodellezése, a futógörgők mérete befolyásolja, hogy viselkedik a harcjármű bizonyos talajtípusokon (rossz lesz az amerikai és angol harckocsiknak :) - Cifu)
-Modul alapú sérülésmodel, tűz esetén a modulok sérülése kihathat a környező modulokra
-Lehetséges, hogy lelökjük az ellenséges harckocsikat egy sziklaperemről
-A lövegcső szögének beleszámítása a lövés kiváltásakor
-A páncélzat állapotát hűen követi a kinézete, beleértve a sérülést, illetve a különféle upgrade-eket
-Lehetséges az összes fegyverrel tüzelni (tehát nem csak a löveggel, de a géppuskákkal is lőhetünk), a többtornyos harckocsik lemodellezése (sajnálatos kiszúrás a WoT-nak, de megjegyzem, ezt három éve megígérték ott is - Cifu)
-Ballisztikai modellezés, ami figyelembe veszi a lepattanás esélyét, a páncélzat és a lövedék minőségét (nocsak, egy 88-asnál ott lesz külön a Pzgr. 39 és a Pzgr. 40 is? - Cifu)
-Részletes tájmegjelenítés
-Álcázási rendszer (adja az ég, hogy ne úgy, ahogy a WoT-ban - Cifu)
-Virtuális segéd Arcade játékmódban
Ami várhatóan nem lesz:
-Maus
-Tüzérség, amelyet a játékosok kezelnek
-Ha jól értelmezem, ütközésnél nem fognak a modulok sérülni (??? - Cifu)
-Különböző lőszertípusok egy járműben
-Úszótankok
-Tűzelfojtás aktivációs módon.
-A fentiek alapján feltehetően a tierek úgy lesznek elosztva, mint a WoT-ban, tehát azok a harckocsik kerülnek egy tierbe, akik képesek is kilőni egymást. (remélem csak Arcade-ban lesz így, mert ez nagy mínusz pont - Cifu)