11375847381401621903.jpgHivatalos oldal | Magyar rajongói oldal | Fontos infók kezdőknek!| Tutoriálok | GYIK | War Thunder: Air Forces topik
A másokkal való személyeskedés, a provokálás, kötekedés, illetve az alpári nyelvezet, káromkodás a fórumon nem megengedett, ezért külön figyelmeztetés nélkül büntetőpontokkal, bannal jutalmazzuk!
  • lammaer
    #1178
    - grafika és az engine egyértelműen jobb. Mondjuk ez az egy amit tudtuk hogy így lesz :)

    -sniper nézet: igazából csak csalódtam hogy nem került ilyesmi a játékba, de jobban átgondolva végülis nem muszáj hogy legyen.

    - sebzés rendszer: nos, nekem - akármennyire is NEM realisztikus - a HP egy kiszámíthatóbb játékmenetet ad. Ahogy elnéztem a videót, nekem olyan tök véletlenszerű volt hogy ki mikor miért halt meg, pl fogalmam sem volt hogy a KV amit a videó készítője vezetett mikor-milyen állapotban volt, mikor lehetett kockáztatni és mikor kellett volna biztonságosabban játszani.

    -repülők: ugye kikapcsolható lesz a repülők résztvétele a játékban? Légyszi-légyszi-légyszi! Ha igen, akkor rendben van, ha nem, akkor az én szememben ez egy marha nagy minusz. (körbejártuk a témát, nem kell győzködni, én tankos játékos vagyok, nem repülős :))

    - üresjárat: ez nálam már a WT repcsis részében is benne volt, egyszerűen nagyon sok idő telik el amikor alapból nem történik semmi spawn után. Nem összekeverendő a kempelés miatti potenciális üresjárattal - itt spawn/respawn után mindig "sok" idő telik el.