Star Conflict azaz WOT az űrben..
-
lammaer #14 Közben utánaolvasgattam/megnéztem egy-két reviewt, érdekes terméknek tűnik.
Az egyetlen ami miatt kételyeim vannak a játék hosszúéletűségét illetően az a "pályák" hiánya: ugye az űr az nem nagyon ad lehetőséget sokféle taktikázásra meg terep adta lehetőségek kihasználására.
Aki esetleg tolta:
- körülbelül hányféle fegyver/hajó van? Van e jelentős különbség a fegyverrendszerek-hajók közt, vagy csak olyan ez is hogy van hajó, nagyobb hajó, még nagyobb hajó meg ágyú, nagyobb ágyú, mégnagyobb ágyú?
- mennyire ownolja a nagyobb hajó a kisebbet? Mondjuk egy 2-3 szinttel nagyobb hajó ellen esélytelen e a kisebb, találkoznak e egymással csatákban (MM milyen?)
- mennyire van értelme-lehetőség egy hajón variálni a fegyverrendszert? (ugye WOTban pl hiába van egy tankra 3 ágyú, általában 1 az amit használni kell, mert az legjobb).
- fegyvereken kívül mik vannak még amit fel lehet tenni a hajókra?
- mennyire befolyásolják a karakter skillek a játékot?
- reviewek említették hogy különféle játékstílusnak lehet customziálni a hajókat. Milyen játékstílusbeli lehetőségek vannak? Amit vidon látam az mindig a ratatata, repülök azt ölöm ahol érem... van esetleg olyasmi hogy support class (aki mondjuk másokat buffol/javít), scout class vagy ilyesmi?
- a lootolás mennyire érdekes/változatos? Pl 100 csata után van e még értelme a lootnak, izgalmas e hogy mit dob a meccs végén a gép?
- mennyire gyors a fejlődés?