#852
a szezonbérletet ne számoljuk még ide, az alapjátékról beszélünk. mit kapsz 15 ezerért, ugye. hogy abban mi lesz, még nem tudjuk.
attól, hogy 4 bolygó van (Jakku lesz az 5., és lesz rajta minden játékmód, úgy tudom), még lehetne mondjuk bolygónként 2-2 Walker Assault pálya. vagy akár 3-3 is.
az impact grenade jobb játékokban kevesebbet sebez, nem tud 100% HP-ról egyből megölni. az impact radius számít, de nem annyit: ha az orrod elé dobják, vagy hátulról, és nem látod, hogy jön, nincs esélyed kivédeni. a Homing shot elől én nem sok embert láttam kitérni, a videósok szerint szinte lehetetlen is. a wallhack is egy kártya, nézd meg Levelcap mai, 19 perces videóját, vagy a múltkorit, amiben a kártyákat vette sorra, ott lesz róla szó. egyébként az explosive 100%-os splash damage-ről is a 19 perces videóban beszél. nekem az tette be végleg a kaput, itt dőlt el, hogy egyelőre biztos nem lesz vétel, meglátjuk, hogyan teljesít, mennyire lesz tartós.
a tesztelők egyébként túl sok robbanásról számolnak be, mindenki dobálja a gránátokat, túl hamar töltődnek vissza. ezen mondjuk egy patch segíthet majd, ha a játékosok zöme szerint is probléma lesz.
de a lényeg, hogy a játék úgy lett bekalibrálva, hogy tényleg a legbénább, legszerencsétlenebb játékosoknak is legyen sikerélménye. nyilván ez valahol, nekik jó, de ennyire kár volt eltolni a hangsúlyokat, azt hiszem.
OP fegyverek alatt pedig ezeket a kártyákat értem, a blasterek állítólag jól balance-olva lettek, de pl. - és ismét LevelCapet idézem - amint minden unlockot megkaptak egy teszten, alig lőttek már blasterekkel, csak az OP kártyákat használták (amiket említettem).
tényleg várom majd a beszámolódat neked is, miket tapasztalsz. nem szentírás a véleményem!