#847
az is karcos, a sisaklevétel pedig pláne. ráadásul az igénytelen is, lusták voltak még ahhoz is, hogy külön arckifejezéseket rajzoljanak nekik, de egyébként is, a sisakoknak fent kéne maradni.
a négy nagypálya nagyon kevés, a DLC-vel együtt öt walker assault pálya lesz. még másik öt "conquest". ez tíz komoly pálya, a többi mód már nagyon kicsi és jelentéktelen. 8v8, ilyen számokkal PC-n már nehéz mit kezdeni.
de a fő gondom tényleg a starcardok rendszere. egyrészt, rossz azért, mert minél tovább jutsz a játékban, annál erősebbeket tudsz feloldani (azaz, aki már 3 hete játszik, ismeri a pályákat, az a kártyákkal is mindenképpen fölényben lesz veled szemben). jobb lett volna egy random generátor, vagy egy bármive elkölthető pontbeváltós rendszer (mint a Hardline-ban, ami talán azt csinálta egyedül jobban, mint a nagytesója, a BF4). másrészt, ha amúgy OP-k a kártyák, akkor az egész játékmenetet megölik.
szerintem egy shooterben az a kihívás, ha a hibáid számának és minőségének a csökkenése jobb játékélményhez, score-hoz, k/d-hez, több sikerhez vezet. ez a Battlefrontban aligha lesz meg. a pályák ismerete sokat számít majd, de ennyi. lehetsz akármennyivel jobb játékos, mint a másik, ha az rád áll a lock-on rakétával, ami ellen neked semmi (!!) countered nincs, meghaltál. ennyi. vagy futsz a folyosón, és a sarkon belövik a három instant kill gránátot - meghaltál. vagy a nyomorék csak mellé lőni képes, de robbanó lövedékei vannak, ezért meghaltál. ez hol fun? ezeket hogy véded ki?
ezek kurva bosszantóan hangzanak. idegesítően.
ja, arról nem is beszélve, hogy játékonként két (!!) loadoutod lehet. ha elszúrtad, kihagytál egy fontos kártyát, vagy rossz fegyvereket vittél, nem javíthatsz... ez mi? :) ez miért jó? magyarázza már el valaki...