#841
az lenne az érdekes harc, hogy egyszer te lövöd le a skill nélküli lock-on rakétával az ellenfelet, máskor meg ő téged? a pálya másik végéből, úgy, hogy nem is lát? ugyan már.
egy jól balance-olt játékban a legtöbb gadgetnek kel, hogy legyen ellenszere, valami, amivel védekezni tudsz ellene. itt viszont ezzel egyáltalán nem törődtek. valószínűleg kimondva is az volt a cél, hogy legyen pár olyan fegyver, amivel tényleg még azok is ölhetnek egyet-kettőt, akik egyébként az életben nem találnak el valakit, ha már 15 méterre van tőlük.
őszintén kíváncsi leszek itt a reakciókra, amikor kijött a játék, és már toljátok, hogy végül is milyen. hány percig szórakoztató egy seggel, és aztán hány napig, hétig a későbbiekben. hátha tévedek, és végül jó móka lesz ez, de engem a béta után elvesztettek, pedig az első trailernél még nagyon lelkes voltam :(
(aztán, lehet, hogy bennem van a hiba! a GTA 5 állítólag minden idők legjobb akciójátéka, én viszont hatalmasat csalódtam a sztoriban. és most a Fallout 4 sem nagyon kötött le egy óránál tovább, igaz, nem is voltam ráhangolódva)