#2497
Vannak ilyen emberek, akik szeretik lehúzni a játékot (most joggal vagy csak flame az nézőpont kérdése nyílván) és élvezik, ha idegesíthetik a népet. Nyílván nem tenné ennyire nagy intenzitással, ha nem álltatok volna bele ennyire a témába. Ha nincs partner akkor gyorsan odébb áll. Egyébként ennek létezik az ellenkezője is, ezek azok, akik nem képesek belátni, ha valami nem oké a játékkal kapcsolatban és úgy védik, mintha az életük múlna rajta ... :P
A pályákat és a balancet is lehet objektíven nézni. Simán van, hogy egy pálya "nem működik". Nem volt play-test rendesen, berakták, hogy meglegyen a mennyiség. Aztán vannak játékmódok, amik egyáltalán nem működnek bizonyos pályákon. És igen, ezek objektíven is mérhetőek.
Ha egy támadó vs védő felállásban a meccsek 95%t a védők nyerik, akkor ugye valami nem stimmel. Ha az emberek beszorulnak egy helyre - choke point - és ott megy a hent az is egy pálya kialakítási gond. És így tovább. Erre a fejlesztőknek vannak eszközeik, hogy elemezhessék, etc. A fura, hogy a DICE ennyi évnyi tapasztalattal a háta mögött még mindig itt tart.
Disclaimer: SWBFII-vel nem volt dolgom és nem is lesz. BF széria és BFSWI tapasztalataim vannak.