#1740
szerintem viszont erősen hasonló célközönség, csak más minőség egyszerűen.
a Hardline pl. egészen biztosan ugyanaz a célközönség volt, mint a BF4, de rútul megbukott, mert egy rosszul előkészített és megvalósított játék volt. a Battlefront is hasonlóan járt volna, ha nem jön az új Star Wars-film, ebben szinte biztos vagyok. egy néhány hónapja a piacon lévő játékról beszélünk, aminek ereje teljében kellene lennie, még ki sem jöttek a fizetős DLC-tartalmak (amiért ugye sokan előre vakon kifizették a season passt), nagyon-nagyon karcsú ez.
PC-n nem a hardcore gamerek játszanak, rengeteg a casual játékos is. a fő különbség az, hogy PC-n hatalmas a választék, azzal játszol, amivel csak akarsz. kijön egy játék, de nem tetszik? ezernyi másikat próbálhatsz ki. PS4-en, XBoxon eleve magasabbak az árak, és sokkal silányabb a kínálat is, így jobban megtartja a játékosait egy-egy félresikerültebb példány is.