swbw.jpg
  • Betyar070
    #1469
    Emlékszik itt még valaki azokra a békebeli időkre amikor még ciki volt bugosan, összecsapva kiadni egy játékot ? ( C64, Amiga korszak )
    Amikor még a magazinok( COV, GURU ) a sárga földig lehúzták a játékot,(és a készítőket), ha bugosan dobták ki a fejlesztők. Szakmailag ciki volt bugos játékot kiadni. Megnézhették magukat az ilyen csapatok, hogy legközelebb melyik kiadó veszi meg a munkájukat. Ma ez már csak egy szép korszak emléke. ( természetesen kisebb bibik akkor is előfordultak, de egyszerűen presztízs volt a minőségi kódolás... ) Ma ennek az ellenkezője van gyakran, maguk a kiadók siettek az összecsapott játéknak a kiadását.( pl Assassins Creed unity, Alien CM.)
    A megjelenés pillanatában nem volt más mint egy bughalmaz. Minőségi munka? Hol van az már, a profitmaximalizálásról szól minden az aktuális trendnek megfelelően. A jelenlegi irány egyik főpillére a látvány orgia. Nem leszek meglepve ha a 2015-16-os next gen játékok között lesz bőven rossz játék. Kezdetnek itt van mindjárt ( tesztek alapján )a Nedd for speed PS4 változata.

    Utoljára szerkesztette: Betyar070, 2015.12.17. 23:25:14