swbw.jpg
  • ratgab
    #1328
    Amilyen bojkott indult a játék ellen én nem is csodálkozok, hogy megtorpantak az eladások.

    Én ugye azok táborát erősítem, akiknek megfelel a játék néhanapján elkövetett funnolós puffogtatásra szóval én azt mondanám alapvetően a játékmenettel nincs baj (jobban örültem volna ha simán ráhuzzák ezt a motort a Battlefront 2 játékmenetére, de hát ez van). Kéne még bőven tartalom mert az nagyon szegényes. Kéne még a játékban legalább 3-4 bolygó eltérő környezettel, kéne még legalább ugyanennyi fegyver, skill miegymás....Ha esetleg beleraknának valami értelmes módon megoldott egyjátékos tartalmat, esetleg galactic conquest módot, esetleg még űrcsatát is akkor szerintem a fanyalgás nagyrészt megszűnne.

    De erre vajmi kevés esélyt látok...Ez még egy igen komoly munka volna, amennyi energiát már nem hinném, hogy a játékba fektetne az EA.....Arra látok valami esélyt, hogy a 3 főbb elemből valami megvalósuljon. Űrcsata talán nem lenne akkora meló, arra látok némi esélyt, meg esetle valami egyjátékos módot összerittyenthetnek (ordít egyébként a motor egy 6-8 órás egyjátékos kampányért....De persze normálisan kéne ezt megcsinálni).

    Én ennyiben látnám a fejlődés lehetőségét. Arra van a legkevesebb esély, hogy a jelenlegi játékmenetet gyökeresen átalakítják. A kártyarendszert nem tudják kukázni, mert az az egész játék alapja, viszont némi balansz ráférne a játékra is, de főként a játékmódokra. Gondolok itt a Walker Assaultban tapasztalható felkelő dominanciára (túl könnyű kilőni az AT-kat ....emelni kéne a hitpointot és vagy hosszabbítani a y-wing "hívási" időt, Supremacy-ban az őrültmódra rohangálós foglalást kéne megfékezni, mert van hogy 1 percig tart a játék, mivel az ellenfél végigrusholja a pályát: Talán a legjobb mód a pontok foglalhatóságának növelése lenne....Pl.: Elfoglalsz egy pontot és lenne például 30-40 másodperc késleletetés mielőtt a következőt foglalhatod....Vagy valahogy kizárni onnan az ellenfelet.....Jelen állapotában ha rushol az ellenfél élvezhetetlen ez a mód!)

    A turning point játékmódban nagyon nagy potenciál van! Igazi csapatjátékot igényel, összedolgozást mindkét csapat részéről és hihetetlen izgalmas végjátékok vannak. Egy kicsit jobb pozícióban vannak a birodalmiak, de ez csupán az utolsó foglalási pontnál derül ki...Ott ritkán látni felkelő győzelmet, de azért előfordul (Walker Assault béta időszak rémlik valakinek?).

    Na most hirtelen ennyi a meglátásom.
    Utoljára szerkesztette: ratgab, 2015.12.08. 19:05:25