-
ratgab #1016 A spawn szerintem is rossz. Lehetne rajta állítani nyugodtan. Legkirívóbb példa még az általad említetteken felül (volt már nálam is minden: ellenfél tömegek közé spawnolás, hero mellé spawnolás, rossz helyre spawnolás, lerak a pálya másik végébe mikor gyorsan ott kéne lennem a csata közepén spawnolás) Hoth Supremacy-ban a Felkelők második állomása. A hangárból pont be tud úgy állni a birodalmi csapat, hogy spawn után 3 méterrel már lőhető is a felkelő kolléga (10+ killt lehet így összszedni és nincs az az isten, hogy ott valaki bejöjjön innentől fogva!).
Továbbá amitől még a szőr feláll a hátamon (gránáttal szoktam megölni megszoktam, turbó lézerrel is...ez viszont járműre van kitalálva szóval belefér....egyébként nem csak AT-ket lehet vele kilőni, hanem repülőket is, sőt Y-winget is szedtem már le vele). Az Supremacy-ban az eszetlen rusholás. Értem, hogy pontokat kell elfoglalni, világos, hogy ez az egész játékmód lényege, de kérdem én abban mi a jó ha lezavarsz egy Supremacy kört 1-1,5-2 perc alatt mert végigrohansz a pályán. Azon kívül, hogy nyersz semmi értelme.
Indokolnám: Rövid a meccs, tehát nem nagyon tudsz challenget teljesíteni, sőt nagyon achit se. Azt ne mesélje be senki, hogy ennyi idő alatt 60 killt lehet összegyűjteni, mert ez kizárt....Ilyen meccseken top playereknek szokott lenni vagy 10...Ergó a győztes csapat legjobb játékosa is kap max 3-400 creditet és ne mondja nekem senki, hogy ezzel így jól is szórakoznak mert az kizárt...Sokkal jobb ha kicsit kiélezett a harc és akár az utolsó másodpercekben dől el a csata. Most nem azt mondom, hogy ne próbálják gyorsan megnyerni a meccset a rushlók, de szerintem semmi értelme ennyire rohanni. A vesztes csak bosszankodik, a győztes meg szinte semmit nem kap és kizárt, hogy ez szórakoztató is számára....Persze ilyenkor nagypofával tolják a GG-t, amit sose értek. Szerény véleményem szerint egy kiélezett meccset jobban élvez még a vesztes fél is ha lát némi esélyt a győzelemre és jó kis csatát vívott az ellennel.
Repülőgép ellen meg: Turbólézer, Ion torpedó, smart rocket és beugrani egy saját gépbe és ledurrantani az égből a delikvenst. Valamelyik nap lekaptam Han Solo lucky shotjával egy birodalmi vadászt...szerintem agyvérzést kapott azon nyomban XD.
AT-ST: Ion torpedo vagy fix lőállásokból játszi könnyedséggel kiszedhető, esetleg légifölénnyel vagy ion shottal. Vagy turbólézer,eseleg sunyigenyó helyre lerakott vehicle turret is jó lehet. Én azt tapasztalom, hogy könnyebb vele gyorsan elhalni, mint jó teljesítményt nyújtani (sulluston csináltam azt vele, hogy beálltam a "konténerek" közé így a turbólézer nem tudott eltalálni...hátam mögül a gyalogság fogta az ellenséget én meg lőhettem a gyalogságot...repcsiktől szintén rejtve voltam).
Turbolézer: Ion torpedó, repülők, rakéták, ion shot...könnyen kilőhetőek, ha látja a csapat a problémát és erre fókuszál.
ÉN inkább azt látom egyelőre nem nagyon érzékelik a játékosok, hogy honnan lövik ki őket. Kell egy kis idő, hogy letisztuljon a dolog és utána már jobb lesz a csapatmunka és az odafigyelés az ilyesmire.
Még problémám a Walker Assaulttal van: Olyan szinten nehéz birodalmi oldalon nyerni, hogy az valami iszonyat. Konkrétan a minap volt egyetlen szituáció, amikor az utolsó pontig jutottak a birodalmiak és akkor sikerült az utolsó AT-t épphogy kinyírni. Mióta kijött a játék én Walker Assaultban nem láttam győztes birodalmi csapatot. Vagy nagyon kéne tartani a Y-wing hívó pontokat, vagy nagyon durván lelövöldözni a felkelőket nem tudom. Egyelőre még ötletem sincs mivel lehetne nyerni ezeket a meccseket birodalmi oldalon.