thecrew.jpg
  • Quqa
    #9742
    Még jó hogy leírtam mi nem tetszik a játékban párat sikeresen javítottak. Az ütközés, ill. tereptárgy érintés utáni kifarolás megszűnt, valamelyest jobb az irányítás, az ugrás után most szép ívesen repül a járgány és nem idióta módon billeg, mintha alákapna néha a szél. Nekem egyből talált PvP és kb. 5s után 8!-as lobby-ban voltam. Megszűnt ez az idegesítő szinkron?,- játékhiba mikor az ellenfél előre hátra mozogva halad előttem (esetleg oldalra) pláne mikor nitrozik. Valamelyest csökkent a driftelés a szupersport gépeknél (vagyis a Gallardo-nál, mert csak az van meg + az R34-nél is). Nem is értem, hogy tudna driftelni egy ilyen gép! Azt nem tudom most is elemelkedik e a huplikon, mert különösen az épített versenygépeknek ( C), de még talán a (P) gépeknek sem nagyon szabadna.

    Ami rosszabb lett pl. a dirt Focus f.a.-ban nehezebben vezethető jobban vissza akar állni egyenesbe sportban viszont jobb lett és hc-ben is jól irányítható (A Lambo viszont hc-ben nitrozva megfoghatatlan sodródik mindenfele). Az egyik terepes ugratós skill-nél (ahol két domb van egymás után és utána a célterület) nem tudtam bronznál jobbat ugrani az 1200 akárhányas (D) Focus-al még jó hosszú nekifutással sem, igaz sokat nem próbáltam. Előtte ment. Alul Miami-nál megkíséreltem kereket ugrálni és 10-ből egyszer sem adott jobbat 42-esnél, nem tudom másnál is jelentkezett ez, mert a pöccs elött volt, hogy 2.-ra 48-50-es valamit adott (nem feltétlenül itt).
    Szakadozik a PvP-ben a játék előtte ilyen nem nagyon volt.

    Ez az új játékmód nem lenne olyan rossz, ha nem ugyanoda tenné, a pontokat mindig, esetleg messzebbre lenne a célterület, mint ahogy a kinagyított térképen látható.
    Tehetnének egy nitro kikapcsoló gombot a lobby-ba, esetleg a gép sorsolna, hogy ki választ pályát és nem a legtöbb ponttal rendelkező.
    Azt sem értem miért nincsenek külön sorolva lvl szinttől függően a versenyek. Lehetne A, B, C, D, stb. autó attól függően mennyire van tuningolva és így sorsolna össze a gép, ha már mindennek 400-al kell menni. Ez utóbbit sem értem, miért nem elég a 2-300-as tempó ez az eszeveszett száguldásra törekvés tesz tönkre jó néhány alapvetően jónak induló játékot.
    Ja és még mindig a tepsi teher esetleg Hummer (mennyi az 3,5 tonna?!) nyer egy Lambo vagy egy Koenigsegg előtt az meg hogy, de a Focus se nyerjen már bármennyire az egyik kedvenc gépem.

    Kérdés:
    Most vettem egy Alfa-t és csak grip-es cuccokat tettem bele, így az irányítása sokkal jobb lett, de így is fel lehet húzni 1299-re? Különben mennyire számítanak, az alkatrész típusok van érezhető különbség, ha gyorsulás, sebesség, fék, vagy irányíthatóság az adott alkatrész tulajdonsága. Van valami jelentősége, hogy pl. a motorhoz a fent felsorolt 4 tulajdonság közül melyiket tesszük?
    Utoljára szerkesztette: Quqa, 2015.03.19. 22:28:33