thecrew.jpg
  • Ratrak
    #3656
    Szerintem a hangulat a fontos, meg a fizika. Ha az jó (úgy értem: élvezetes, nem úgy, hogy minden rohadt göröngyöt külön számol a gép a kerekek alatt), akkor a többi majd alakul magától. Nyilván fogják fejleszteni, meg javítgatni (patchelni), ahogy manapság szokás. De ha a hangulat nem okés, ill. a játékélmény nem megfelelő, akkor tök mindegy, hogy van-e tükör, vagy mennyire szépen csillog a napfény a kocsikon.
    Azt mondjuk én is kicsit szánalmasnak tartom, amikor egy csapat megcsinált valamit korábban már jóra, és az újabb címnél nekiállnak rontani rajta/nem tudják ugyanazt a színvonalat legalább hozni. (Sajnos rengeteg ilyen példa van, a legadekvátabb a TDU1-2 összehasonlítás, de ha már szóba került, a GTA 4-5 között is masszív "butulás" zajlott le fizika terén - így pedig hiába a nagyobb, szebb terep, egyszerűen nem "esik jól" autókázni rajta) Visszapillantó nélkül "lehet élni", de ettől még gáz, ha nincs 2014-ben egy magára valamit is adó autós játékban, remélem azért megoldják majd valahogy. Ennél fontosabb a "látható spawnolás", na az sokat dob az élményen negatívban... Kár lenne ilyen dolgokkal elszúrni a játékot, mert amúgy nagyon sok olyan feature van benne, amik vagy egyediek, vagy hangulatosak, vagy mindkettő.... Hát, majd meglátjuk! :)

    Tényleg, arról van hír, hogy lehet-e használni az irányjelzőket? Ez is egy olyan dolog, amit egy zártpályás szimnél sosem várnék el, de egy open-worldnél alap lenne sztem. Másik kérdésem, hogy szerintetek változott-e a civil forgalom AI-je a két béta között? TDU-ban is az idegesített, amikor megyek tök normálisan, a hülye civil meg kiszámíthatatlanul kolbászol összevissza...