COL_Bratt_Shaw#11948
"Ma próbáltam azzal nem nagyon kell figyelni a gumihőmérsékletre, mert ha nem adsz hirtelen gázt nem melegszik fel"
Ez csak egy bizonyos sebessegre igaz, ha nagy sebessegen tul nagy oldaliranyu erot kap, egybol tulmelegszik. Az igaz, hogy eleg konnyen szokhato, en levezettem sok 100+km kruzt autopalyan a dragsterrel, de mas a helyzet ha kimaxolni probalsz vele egy adott szakaszt. Minel agresszivebben vezeted annal nagyobb a hibalehetoseg. Probald meg csak 2-3000 ponttal megkozeliteni a scoret. Minel gyorsabban mesz, annal nehezebb lesz. Nem nagyon szoktam summiton restartolni sokat, de ez bejott, beleraktam talan 20-30 is a ket nap alatt. Majd vissza is megyek meg mert ha jol osszehozom meg ket kaput meg lehetne csipni. :)
Driftet mar uccso videom ota nem toltam, de persze a summitosba mindig berakok azert egy idot. Bejon nagyon, de 1-2 restartnal nem csinalok tobbet, mert az ffb lefaraszt a futam vegere. :D Meg igy a varazsa is megmarad. Ha nagyon raerzek, mar nem lesz olyan mokas.
Makod van epp mutattam valakinek, nem egy nagy durranas, masodik probalkozasom az elozo summitrol. Latszik is, hogy az elejen meg probalom kitalalni hogy rakjam be a kanyarba. :D Nagyon szep iveket lehetne autozni ezzel a vassal, itt csak egy score-t probaltam berakni. Mindig drifter nyitom a summitot. :)
Meg mindig nem javitottak a manualis valto bug-ot a summitban, igy 1 helyett R-be valt, es masodpercek mennek a lecsoba plusz. :/
ui: Ma pont be akartak hivni egy fdc-re, kb 10 mp-el kestelek le, epp nyitottam a baratlistat, erre mar irta, hogy offline vagy.
#11945
Hehogy mar lebuktass itt haver
Koszi! Az FFB sokat segit!, az a viszonyitasi alapom. Kanyarba, ahogy tapad a vas, ellentart a kormany, es kb vagom mekkora ero lesz meg ok, ami nem ad tul sokat a gumiknak. Utoljára szerkesztette: COL_Bratt_Shaw, 2016.02.13. 01:03:25