thecrew.jpg
  • Ratrak
    #11307
    Szerintem meg a vicc az, ha valaki 10 perc játék után sommás véleményt alkot. De köszönjük, hasznos volt.

    Más. Próbálgattam a driftet, volt egy olyan érzésem, hogy azért alapvetően jól rakták össze, és nagyjából igazolódott is: miután nem "hülyegyerek-üzemmódban" próbáltam, hanem ésszel, sikerült pár olyan "összefűzést" megcsinálnom, hogy az első kombóból több pontom lett, mint addig az egész trial alatt összesen. (a drift kifejezetten a szorzókról szól, amíg "mozgásban tartod" a szorzót, addig nyert ügyed van. Nem egy kanyart kell tökéletesre csinálni, hanem arról kell gondoskodni, hogy minél több kanyart tudj összefűzni, ill. az egyenesekben se törjön meg az ívről-ívre csúszkálás) Meg lehet csinálni, és ha ráérez az ember, kifejezetten élvezetes! Számomra eddig két "arcade" jellegű játékban volt értékelhető drift: a NFS UG2-ben, meg a DriverSF-ban. Ez a harmadik, kifejezetten hangulatos lehet a dolog, ha az ember figyel, és jutalmazza a HC-módot és az analóg irányítást (eddig kontrollerrel próbálgattam főleg). Annyira nem jó/ösztönös/könnyű a dolog, mint a driverben volt szerintem, néha kicsit butább és kevésbé érezhető, hogy mikor fog betapadni és mikor nem, de alakul. Az irány jó.

    A versenyek viszont mintha könnyebbek lennének, érzésre ritkábban lesz túlkormányzott az autó, és jobban is tapad a többség. (A dirt-ös versenyen pl. sokáig túl lassú voltam, mert "nem hittem el", hogy beveszi a kanyart gyorsabban is... Sokszor kifejezetten alulkormányzott volt a gép, tehát itt egyértelműen könnyítettek (sajnos). Ugyanakkor... élvezetes volt? Igen. Akkor meg? :)

    A motorok viselkedése még mindig rettenet, igaz, azt még egyetlen játékban sem oldották meg normálisan, még a "dedikáltan" motoros játékokban sem, szóval nem is nagyon vártam mást. (na jó, azért reménykedtem kicsit) Ha lesz benne Ducati Monster, és eltalálják a hangját, akkor egye-fene belerakok majd párezer km-t a hangulat jegyében... :)