Quqa#11114
Nem kioktatás jellegűnek szántam, de tényleg sehol nincs ilyen furcsa viselkedése az autóknak csak arra próbáltam rávilágítani, hogy próbálj úgy menni, mint a való életben vagy olyan játékban ahol jól van kitalálva a fizika. Régebben én is a kanyarig toltam és satu, de inkább kicsit előbb fékezek (bill-el több aprót) és sokkal szebb íven tudok fordulni ráadásul gyorsabban.
Más:
Nem vette észre valaki, hogy a külső optikai tuningok hatással lennének az autó stabilitására? Tegnap/ma próbálgattam driftelni több típussal is HC-ban és hát némelyikkel nagyon nehéz, mert vagy átfordul, vagy nincs meg a megfelelő sebessége az íven keresztbe szákázáshoz. Először próbálgattam az AMG-ket utána Aston, Viper, Ford GT, stb. tehát az összes hátsókerekes megvolt. A legjobb a Ford GT volt utána az Aston, de mondom ronda ez a gyári iszonyat hátsó szárny levele meg az első spoiler sem kell és a borzalmas hátsó diffúzor sem. Olyan gyári szalon külseje lett az Aston-nak, na uzsgyi vele a jól bejáratott hegyi kanyarodósra, erre alig lehet irányítani. Ugyanezt kipróbáltam a fenti vasakkal az eredmény ugyan az (pl. a Viper „feldíszítve” sokkal tovább gyorsul keresztbe fordulás nélkül). A legnagyobb leszorító erőt adó külső tuninggal könnyebb volt irányítani jégen HC-ban (billentyűvel) a hátsókereküket. Még elkezd remegni is hogy, visszaálljon egyenesbe mikor keresztbe csúsztatom.
Valaki lepróbálhatná, hogy beképzelem, az egészet vagy valóban változik az autó viselkedése az optikai tuning alkatrészektől.