thecrew.jpg
  • COL_Bratt_Shaw
    #11083
    SPOILER! Kattints ide a szöveg elolvasásához!

    Nem voltak olyan tokeletes idok, mindket verseny eleg bosszanto volt.
    A Canyonero tok jol indult, amig a srac az elso helyen nem talat egy orult ugratot, amivel 7 mp-et lehet nyerni, de minden otodikbol egyszer sikerul csak megugrani. Mentem par restartot, osszehoztam egy jo idot, de nem volt eleg, igy masnap nekifutottam megint, 5. probalkozasra jott ossze az ugras, de sajna abban a korben hibazgattam itt-ott, utanna meg mar nem erdekelt, tul idegtepo vezetni 6 percet, hogy utanna restartoljak. Magyarul elcseszte a srac a szorakozast.
    Az elso hely 8:58.valami volt. Ha sosem hagyod el a palyat tobb mint 2 kerekkel akkor a ido kb 9:40 korul van.

    A Big D Challengeben meg orulet volt milyen surun voltak a civilek, ugyhogy ott is beadtam a kulcsot eleg gyorsan. A cel ott az volt hogy, tiszta vezetessel csinalj jo idot. A vicc, hogy a legeselyesebb auto a nyeresre, egy season pass exclusive auto volt, a Ferrari 458. :D LaFerrarival erztem, hogy lehetne meg 3-4 mp-el jobb idot menni, de a 458-al szerintem lehetseges 7perc alatti idot is autozni.
    Itt az elso hely kb 7:06 volt egy 458-al.


    Tegnap azokkal a sracokkal gurultam megint, akik tiszta vezetesre torekednek mindig. Nincs semmi tulvallalas, belathatatlan emelkedon, ill. kanyarban fekezunk. :) Bejon neha ez is. Termeszetesen az uj kiskedvencemmel, a Nissan Fairlady Z 432-vel :)
    SPOILER! Kattints ide a szöveg elolvasásához!

    HUD nelkul, Uncut, hc, manualis valtas, cockpit view


    Utoljára szerkesztette: COL_Bratt_Shaw, 2015.09.04. 19:10:36